Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42956

Назва: Маркетинг точки продажу
Інші назви: Point of sale marketing
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Burlitska, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Бурліцька О. П. Маркетинг точки продажу / Оксана Бурліцька // Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 3 листопада 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2023. — С. 139–140. — (Майбутнє конкурентоспроможності: розумне управління, розумні території, розумний бізнес).
Bibliographic description: Burlitska O. (2023) Marketinh tochki prodazhu [Point of sale marketing]. Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 3 November 2023), pp. 139-140 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 2023
Proceedings of the 11th International scientific-practical conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”, 2023
Конференція/захід: ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Дата публікації: 3-лис-2023
Дата внесення: 1-гру-2023
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
PE Palianytsia V. A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 3 листопада 2023 року
3 November 2023
УДК: 338.23.31
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 139-140
Початкова сторінка: 139
Кінцева сторінка: 140
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/42956
ISBN: 978-617-7875-68-9
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
© ФОП Паляниця В.А., 2023
URL-посилання пов’язаного матеріалу: https://blog.hubspot.de/marketing/pos-marketing
Перелік літератури: 1. Бурліцька Оксана. Маркетинг у рітейлі під час війни // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, діджиталізація та інновації. 23-24 лиспопада 2022 року, Тернопіль, ТНТУ. С. 113-115.
2. 5. Бурліцька Оксана. Маркетингові інструменти в онлайн-покупках// Матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора ТНТУ імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: «Соціальна відповідальність як основа інноваційного розвитку бізнесу». 18 листопада 2022 року, Тернопіль, ТНТУ. С.25-26.
3. POS-Marketing: 6 Ideen für das Marketing am Verkaufsort. UPL: https://blog.hubspot.de/marketing/pos-marketing (дата звернення 18.03. 2023).
References: 1. Burlitska Oksana. Marketynh u riteili pid chas viiny, Materialy II Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii "Transformatsiia biznesu dlia staloho maibutnoho: doslidzhennia, didzhytalizatsiia ta innovatsii. 23-24 lyspopada 2022 roku, Ternopil, TNTU. P. 113-115.
2. 5. Burlitska Oksana. Marketynhovi instrumenty v onlain-pokupkakh// Materialy Kh Vseukrainskoi naukovo-praktychnoi konferentsii pamiati pochesnoho profesora TNTU imeni Ivana Puliuia, akademika NAN Ukrainy Mykoly Hryhorovycha Chumachenka: "Sotsialna vidpovidalnist yak osnova innovatsiinoho rozvytku biznesu". 18 lystopada 2022 roku, Ternopil, TNTU. P.25-26.
3. POS-Marketing: 6 Ideen für das Marketing am Verkaufsort. UPL: https://blog.hubspot.de/marketing/pos-marketing (Date of appeal 18.03. 2023).
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:ⅩⅠ Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.