Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41699

Назва: Сутність управління трейд-маркетингом на підприємствах
Інші назви: The essence of trade marketing management at enterprises
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Burlitska, O.
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Бурліцька О. П. Сутність управління трейд-маркетингом на підприємствах / Бурліцька Оксана Петрівна // Матеріали Ⅹ I Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“, 26 травня 2023 року. — Т. : ФОП Паляниця В. А., 2023. — С. 23–24.
Bibliographic description: Burlitska O. (2023) Sutnist upravlinnia treid-marketynhom na pidpryiemstvakh [The essence of trade marketing management at enterprises]. Proceedings of the ⅩⅠ All-Ukrainian Scientific and Practical Conference in memory of Mykola Chumachenko, Honorary Professor of Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj, Academician of the National Academy of Sciences: "Science, Innovation, Business: Problems, Prospects and Current Development Trends" (Tern., 26 May 2023), pp. 23-24 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали ⅩⅠ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес:проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“, 2023
Proceedings of the ⅩⅠ All-Ukrainian Scientific and Practical Conference in memory of Mykola Chumachenko, Honorary Professor of Ternopil National Technical University named after Ivan Puluj, Academician of the National Academy of Sciences: "Science, Innovation, Business: Problems, Prospects and Current Development Trends", 2023
Конференція/захід: ⅩⅠ Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес:проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“
Журнал/збірник: Матеріали ⅩⅠ Всеукраїнської науково-практичної конференції пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес:проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“
Дата публікації: 26-тра-2023
Дата внесення: 22-чер-2023
Видавництво: ФОП Паляниця В. А.
PE Palianytsia V. A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
Часове охоплення: 26 травня 2023 року
26 May 2023
УДК: 338.23.31
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 23-24
Початкова сторінка: 23
Кінцева сторінка: 24
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/41699
ISBN: 978-617-7875-62-7
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Перелік літератури: 1. Виноградова О.В. Сучасні види маркетингу: навчальний посібник / О.В. Виноградова. – Київ, 2019. – 230 с.
2. Голда Н.М., Бурліцька О.П., Краузе О.І. Дослідження та формування механізму продажу/Н.М. Голда, О.П. Бурліцька, О.І. Краузе // Галицький економічний вісник. – Т.: ТНТУ, 2021. – № 1 (68), С. 166-173.
3. Рожко Н.Я., Бурліцька О.П. Основні завдання та тенденції трейд-маркетингу в сучасних ринкових реаліях України [Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: монографія / В.А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича.- Тернопіль: ФО-П Шпак В.Б., 2021.- 351 с.]. - С.211-221.
References: 1. Vynohradova O.V. Suchasni vydy marketynhu: navchalnyi posibnyk, O.V. Vynohradova, Kyiv, 2019, 230 p.
2. Holda N.M., Burlitska O.P., Krauze O.I. Doslidzhennia ta formuvannia mekhanizmu prodazhu/N.M. Holda, O.P. Burlitska, O.I. Krauze, Galician economic journal, T., TNTU, 2021, No 1 (68), P. 166-173.
3. Rozhko N.Ya., Burlitska O.P. Osnovni zavdannia ta tendentsii treid-marketynhu v suchasnykh rynkovykh realiiakh Ukrainy [Marketynh 4.0: stratehichni imperatyvy ta suchasni tendentsii: monograph, V.A. Falovych [and other]; ed. d.e.n., dots. V.A. Falovycha, Ternopil: FO-P Shpak V.B., 2021, 351 p.], P.211-221.
Тип вмісту: Conference Abstract
Розташовується у зібраннях:ХI Всеукраїнська науково-практична конференція пам’яті почесного професора Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, академіка НАН України Миколи Григоровича Чумаченка: „Наука, інновації, бізнес: проблеми, перспективи і сьогочасні тренди розвитку“ (2023)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.