Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2716

Título: Дослідження системи управління маркетинговою діяльністю підприємства, на прикладі Тернопільської дирекції Українського державного підприємства поштового зв'язку "Укрпошта"
Outros títulos: Study of the menegement of marketing operations of the company, the example of Ternopil directorate of Ukrainian state enterprise postal services "Ukrposhta"
Исследование системы управления маркетинговой деятельностью предприятия», на примере тернопольской дирекции украинского государственного предприятия почтовой связи «Укрпочта» (ТД УГППС «Укрпочта»)
Authors: Гощар, Діана Вікторівна
Goshchar, Diana
Bibliographic description (Ukraine): Гощар Діана Вікторівна. Назва : Анотація дипломної роботи магістра за спеціальністю „8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування“/ І. Б. Прізвище1, І. Б. Прізвище2 ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2013. — 3 с.
Data de edición: 26-Jan-2013
Date of entry: 27-Dec-2013
Editor: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 338.96
Palabras chave: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
маркетингова діяльність підприємства
маркетингові функції
комплекс маркетингу підприємства
етапи маркетингової діяльності
маркетинг поштового зв’язку
маркетинговые функции
комплекс маркетинга предприятия
маркетинговая деятельность предприятия
этапы маркетинговой деятельности
маркетинг почтовой связи
marketing mix companies
stages of marketing activities
marketing postal services
marketing the business
marketing tool
Resumo: Запропоновано новітні підходи для здійснення маркетингової діяльності, а саме – «електронну комерцію». Представлено удосконалення організаційної структури відділу з питань продажу послуг (маркетингу), на основі забезпечення ефективності організаційної структури управління. Обґрунтовано процес здійснення планування маркетингової діяльності як інструменту підвищення ефективності діяльності підприємства.
Предложено деятельности, а новейшие именно подходы – для «электронной осуществления маркетинговой коммерции». Представлено совершенствование организационной структуры отдела по вопросам продажи услуг (маркетинга), на основе обеспечения эффективности организационной структуры управления. Обосновано процесс осуществления планирования маркетинговой деятельности как инструмента повышения эффективности деятельности предприятия. Результаты внедрены в деятельность ТД УГППС «Укрпочта».
The new approach for the implementation of marketing activities – namely, «e- commerce» is offered. The improving the organizational structure of the Department for the sale of services (marketing), based on ensuring the effectiveness of the organizational structure of management is represented. The implementation planning of marketing activities as a tool for improving the efficiency of the company is proved. The results of investigation are implied into activities of the TD USEPS «Ukrpochta».
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2716
Content type: Other
Aparece nas Coleccións8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Arquivos neste item
Arquivo Descrición TamañoFormato 
referat.pdf82,75 kBAdobe PDFVer/abrir
referat.djvu25,02 kBDjVuVer/abrir
referat__COVER.png104,36 kBimage/pngVer/abrir


Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados

Ferramentas administrativas