Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2638
Název: Розробка рекламної кампанії підприємства, на прикладі ТОВ “Сахара”
Další názvy: Development of publicity campaign enterprise, on the example of LTD “Sahara”
Autoři: Ковальчук, Юрій Васильович
Kovalchuk, Yurii
Bibliographic description (Ukraine): Ковальчук Ю.В. Назва : анотацыя до дипломної роботи магістра за спеціальністю „8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування“/ І. Б. Прізвище1, І. Б. Прізвище2 ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, РІК. — ХХ с.
Datum vydání: 26-pro-2013
Date of entry: 23-pro-2013
Nakladatel: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 330.47
Klíčová slova: 8.03060101
менеджмент організацій і адміністрування
Abstrakt: У теоретичній частині розглянуті концептуальні засади рекламних засобів, переваги та недоліки різних видів реклами, механізм реалізації рекламних процесів. У аналітичній частині проведено аналіз господарської діяльності підприємства, дослідження ринку рекламних послуг, проаналізовано комплекс маркетингу, проведено аналіз товарної політики та розподіл рекламного бюджету на ТОВ “Сахара”. У проектній частині розроблено рекламну кампанію досліджуваного підприємства та розраховано економічний ефект від впроваджених проектних рішень. Результати дослідження можуть бути впроваджені у діяльності ТОВ “Сахара”.
Conceptual principles of publicity facilities, advantage, and lacks of different types advertising, mechanism of realization publicity processes, are considered in theoretical part. An economic of enterprise, market publicity services research analysis is conducted in analytical part, a marketing complex is analysed, the analysis of commodity policy and distributing publicity budget LTD “Sahara” is conducted. In project part a publicity campaign is developed probed enterprise and an economic effect is expected from the inculcated project decisions. Research results can be the LTD “Sahara” inculcated in activity.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2638
Content type: Other
Vyskytuje se v kolekcích:8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
saxara.docАнотація38 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít


Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

Nástroje administrátora