Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2638
Заглавие: | Розробка рекламної кампанії підприємства, на прикладі ТОВ “Сахара” |
Други Заглавия: | Development of publicity campaign enterprise, on the example of LTD “Sahara” |
Автори: | Ковальчук, Юрій Васильович Kovalchuk, Yurii |
Bibliographic description (Ukraine): | Ковальчук Ю.В. Назва : анотацыя до дипломної роботи магістра за спеціальністю „8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування“/ І. Б. Прізвище1, І. Б. Прізвище2 ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, РІК. — ХХ с. |
Дата на Публикуване: | 26-Дек-2013 |
Date of entry: | 23-Дек-2013 |
Издател: | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
Place of the edition/event: | Тернопіль |
UDC: | 330.47 |
Ключови Думи: | 8.03060101 менеджмент організацій і адміністрування |
Резюме: | У теоретичній частині розглянуті концептуальні засади рекламних засобів, переваги та недоліки різних видів реклами, механізм реалізації рекламних процесів.
У аналітичній частині проведено аналіз господарської діяльності підприємства, дослідження ринку рекламних послуг, проаналізовано комплекс маркетингу, проведено аналіз товарної політики та розподіл рекламного бюджету на ТОВ “Сахара”.
У проектній частині розроблено рекламну кампанію досліджуваного підприємства та розраховано економічний ефект від впроваджених проектних рішень.
Результати дослідження можуть бути впроваджені у діяльності ТОВ “Сахара”. Conceptual principles of publicity facilities, advantage, and lacks of different types advertising, mechanism of realization publicity processes, are considered in theoretical part. An economic of enterprise, market publicity services research analysis is conducted in analytical part, a marketing complex is analysed, the analysis of commodity policy and distributing publicity budget LTD “Sahara” is conducted. In project part a publicity campaign is developed probed enterprise and an economic effect is expected from the inculcated project decisions. Research results can be the LTD “Sahara” inculcated in activity. |
URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2638 |
Content type: | Other |
Показва се в Колекции: | 8.03060101 — менеджмент організацій і адміністрування |
Файлове в Този Публикация:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
saxara.doc | Анотація | 38 kB | Microsoft Word | Изглед/Отваряне |
Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.
Админ Инструменти