Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2203

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРябоконь, Наталія-
dc.contributor.authorRyabokon, Natalia-
dc.date.accessioned2013-05-27T08:43:13Z-
dc.date.available2013-05-27T08:43:13Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationН.Рябоконь. До питання варіантів організації продажів страхових продуктів / Н.Рябоконь // Галицький економічний вісник. — 2012. — №4(37). — с.76-82 - ( загальні проблеми економіки та суб’єктів господарювання )uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2203-
dc.description.abstractВизначено особливості прямого та непрямого (однорівневого, дворівневого, трирівневого) каналів реалізації страхових продуктів, розглянуто переваги і недоліки різних за складністю каналів реалізації страхових продуктів, виокремлено переваги та недоліки прямого продажу страхових продуктів та їх продажу з використанням посередників, проаналізовано взаємозв’язок між видом страхових продуктів і каналами їх розповсюдження та сформульовано варіанти організації продажів страхових продуктів. Акцентовано увагу на створенні та адаптації каналів реалізації страхових продуктів з урахуванням потреб різних категорій клієнтів, оскільки це зумовлюватиме зменшення обсягів витрат, пов’язаних з реалізацією страхових продуктів та, відповідно, забезпечуватиме зростання рентабельності діяльності страховика. Обгрунтовано, що при виборі оптимальних каналів збуту страхових продуктів необхідно звертати увагу на визначення таких важливих аспектів збутової діяльності, як: необхідність залучення посередників; в разі необхідності визначення їх складу, який би забезпечував оптимальну відповідність збуту страхових продуктів рівню розвитку страхового ринку; рівень страхової культури; фінансовий стан цільової аудиторії клієнтів.uk
dc.description.abstractThe features of direct and indirect (single-level, two-level, three-level) sales channels of insurance products are determined in the article, the advantages and disadvantages of insurance products sales channels of different complexity are examined, the advantages and disadvantages of direct sales of insurance products and their sales using brokers are detached, the correlation between the types of insurance products and their distribution channels is analyzed and the variants of the sales organization of insurance products are formulated, attention is accentuated oin the creation and adaptation of distribution channels of insurance products concerning the needs of different customer categories, because this will cause a reduction in costs volume associated with the sales of insurance products, and thus will ensure the growth of profitability of the insurer. It is proved that the choice of optimal sales channels of insurance products needs to pay attention to defining such important aspects of sales activity as: the necessity of involving the brokers, determining their list, if necessary, that would ensure optimal matching of sales of insurance products to the level of development of the insurance market; the level of insurance culture; the financial position of target customers. It is underscored that an adequate comparison of sales channels of insurance products and target segments of consumers of these products will provide a high probability of consumers’ buying of insurance products that are clear to them and are adapted to their needs on the best way, that would contribute to the development of both individual insurance companies and insurance market in general.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectстраховий продуктuk
dc.subjectреалізація страхових продуктівuk
dc.subjectпрямий канал продажівuk
dc.subjectнепрямий канал продажівuk
dc.subjectваріанти організації продажівuk
dc.subjectinsurance productuk
dc.subjectthe realization of insurance productsuk
dc.subjectdirect channel of salesuk
dc.subjectindirect channel of salesuk
dc.subjectsales management optionsuk
dc.titleДо питання варіантів організації продажів страхових продуктівuk
dc.title.alternativeTo the question of options of organization of insurance products salesuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc368uk
Appears in Collections:Галицький економічний вісник, 2012, № 4 (37)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.