Por favor use este identificador para citas ou ligazóns a este item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2203

Título: До питання варіантів організації продажів страхових продуктів
Outros títulos: To the question of options of organization of insurance products sales
Authors: Рябоконь, Наталія
Ryabokon, Natalia
Bibliographic description (Ukraine): Н.Рябоконь. До питання варіантів організації продажів страхових продуктів / Н.Рябоконь // Галицький економічний вісник. — 2012. — №4(37). — с.76-82 - ( загальні проблеми економіки та суб’єктів господарювання )
Data de edición: 2012
Date of entry: 27-May-2013
Editor: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 368
Palabras chave: страховий продукт
реалізація страхових продуктів
прямий канал продажів
непрямий канал продажів
варіанти організації продажів
insurance product
the realization of insurance products
direct channel of sales
indirect channel of sales
sales management options
Resumo: Визначено особливості прямого та непрямого (однорівневого, дворівневого, трирівневого) каналів реалізації страхових продуктів, розглянуто переваги і недоліки різних за складністю каналів реалізації страхових продуктів, виокремлено переваги та недоліки прямого продажу страхових продуктів та їх продажу з використанням посередників, проаналізовано взаємозв’язок між видом страхових продуктів і каналами їх розповсюдження та сформульовано варіанти організації продажів страхових продуктів. Акцентовано увагу на створенні та адаптації каналів реалізації страхових продуктів з урахуванням потреб різних категорій клієнтів, оскільки це зумовлюватиме зменшення обсягів витрат, пов’язаних з реалізацією страхових продуктів та, відповідно, забезпечуватиме зростання рентабельності діяльності страховика. Обгрунтовано, що при виборі оптимальних каналів збуту страхових продуктів необхідно звертати увагу на визначення таких важливих аспектів збутової діяльності, як: необхідність залучення посередників; в разі необхідності визначення їх складу, який би забезпечував оптимальну відповідність збуту страхових продуктів рівню розвитку страхового ринку; рівень страхової культури; фінансовий стан цільової аудиторії клієнтів.
The features of direct and indirect (single-level, two-level, three-level) sales channels of insurance products are determined in the article, the advantages and disadvantages of insurance products sales channels of different complexity are examined, the advantages and disadvantages of direct sales of insurance products and their sales using brokers are detached, the correlation between the types of insurance products and their distribution channels is analyzed and the variants of the sales organization of insurance products are formulated, attention is accentuated oin the creation and adaptation of distribution channels of insurance products concerning the needs of different customer categories, because this will cause a reduction in costs volume associated with the sales of insurance products, and thus will ensure the growth of profitability of the insurer. It is proved that the choice of optimal sales channels of insurance products needs to pay attention to defining such important aspects of sales activity as: the necessity of involving the brokers, determining their list, if necessary, that would ensure optimal matching of sales of insurance products to the level of development of the insurance market; the level of insurance culture; the financial position of target customers. It is underscored that an adequate comparison of sales channels of insurance products and target segments of consumers of these products will provide a high probability of consumers’ buying of insurance products that are clear to them and are adapted to their needs on the best way, that would contribute to the development of both individual insurance companies and insurance market in general.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2203
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Aparece nas ColecciónsГалицький економічний вісник, 2012, № 4 (37)



Todos os documentos en Dspace estan protexidos por copyright, con todos os dereitos reservados