Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19646

Tytuł: Інструменти оцінювання знань в масових дистанційних курсах
Authors: Скоренький, Юрій Любомирович
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Скоренький Ю. Л. Інструменти оцінювання знань в масових дистанційних курсах / Ю. Скоренький // Збірник тез доповідей ⅩⅦ наукової конференції ТНТУ ім. Івана Пулюя, 20-21 листопада 2013 року. — Т. : ТНТУ, 2013. — Том Ⅰ : Природничі науки та інформаційні технології. — С. 71. — (Секція: Фізика).
Bibliographic description: Skorenkii Iu. L. (2013) Instrumenty otsiniuvannia znan v masovykh dystantsiinykh kursakh. Materials of ⅩⅦ Conference TNTU I. Pul'uj (Tern., 20-21 November 2013), vol. Ⅰ, pp. 71 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез доповідей ⅩⅦ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Materials of ⅩⅦ Conference Ternopil National Technical University I. Pul'uj
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅦ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/kolekcja: Збірник тез доповідей ⅩⅦ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Tom: Ⅰ : Природничі науки та інформаційні технології
Data wydania: 20-lis-2013
Date of entry: 15-mar-2017
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 20-21 листопада 2013 року
20-21 November 2013
UDC: 378.1
Strony: 1
Zakres stron: 71
Główna strona: 71
Strona końcowa: 71
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19646
Związane URL literatura: http://www.nmc.org/publications/2013-horizon-report-higher-ed
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1959;
http://taltek.info/atutor_seminar2013-04_9.html
Wykaz piśmiennictwa: 1. NMC Horizon Report: 2013 Higher Education Edition – New Media Consortium, USA, 2013. – Режим доступу: http://www.nmc.org/publications/2013-horizon-report-higher-ed.
2. Sandeen C. Assessment‘s Place in the New MOOC World // Research & Practice in Assessment, 8(1), 5-12 (2013).
3. Скоренький Ю.Л., Крамар О.І. Щодо роздільної здатності тестів для контролю знань з фізики студентів університетів // Матеріали IV міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні проблеми викладання та навчання фізики у вищих освітніх закладах‖. – Львів: Ліга-Прес, 2013. – С. 175-182.
4. Скоренький Ю.Л. Масові дистанційні online-курси: способи ефективного використання [Електронний ресурс] // Семінар „Практичні аспекти використання елементів дистанційного навчання―. – Тернопіль, 2013. – Режим доступу: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1959; http://taltek.info/atutor_seminar2013-04_9.html.
References: 1. NMC Horizon Report: 2013 Higher Education Edition – New Media Consortium, USA, 2013, Access mode: http://www.nmc.org/publications/2013-horizon-report-higher-ed.
2. Sandeen C. Assessment‘s Place in the New MOOC World, Research & Practice in Assessment, 8(1), 5-12 (2013).
3. Skorenkyi Yu.L., Kramar O.I. Shchodo rozdilnoi zdatnosti testiv dlia kontroliu znan z fizyky studentiv universytetiv, Materialy IV mizhnarodnoi naukovo-metodychnoi konferentsii "Aktualni problemy vykladannia ta navchannia fizyky u vyshchykh osvitnikh zakladakh‖, Lviv: Liha-Pres, 2013, P. 175-182.
4. Skorenkyi Yu.L. Masovi dystantsiini online-kursy: sposoby efektyvnoho vykorystannia [Electronic resource], Seminar "Praktychni aspekty vykorystannia elementiv dystantsiinoho navchannia―, Ternopil, 2013, Access mode: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1959; http://taltek.info/atutor_seminar2013-04_9.html.
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:ⅩⅦ наукова конференція ТНТУ ім. Івана Пулюя (2013)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi