Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19091
Titre: Розробка ринкової стратегії підприємства на основі бренд-маркетингу (на прикладі ТОВ ОЦСО «Теркон»)
Autre(s) titre(s): Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Auteur(s): Крийцула, Віктор Зеновійович
Bibliographic description (Ukraine): Крийцула Віктор Зеновійович Розробка ринкової стратегії підприємства на основі бренд-маркетингу (на прикладі ТОВ ОЦСО «Теркон») : дипломна робота магістра за спеціальністю „8.03050701 — маркетинг“/В.З. Крийцула, ; Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. — Тернопіль: ТНТУ, 2017. — 13 с.
Date de publication: 21-fév-2017
Date of entry: 20-fév-2017
Editeur: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопіль
Supervisor: Рожко, Наталія Ярославівна
Committee members: Маркович, Ірина Богданівна
Mots-clés: 8.03050701
маркетинг
стратегія підприємства, бренд, брендинг
Number of pages: 13
Résumé: Крийцула В.З. Розробка ринкової стратегії підприємства на основі бренд-маркетингу (на прикладі ТОВ ОЦСО «ТерКон»). – Рукопис. Дослідження на здобуття освітнього ступеня магістра за спеціальністю 8.03050701“Маркетинг” – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. – Тернопіль, 2017. В даній роботі розглянуто теоретичні аспекти розробки і реалізації бренд - стратегії підприємства в сучасних умовах, основні критерії та фактори, які її визначають, а також описані основні методи її оцінки. Проаналізовано загальний стан ринку комп’ютерної та оргтехніки та перспективи його розвитку, виявлено основних конкурентів ТОВ “ТерКон”, їх ринкові позиції. Подано шляхи вдосконалення стратегії підприємства.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/19091
Content type: Other
Collection(s) :8.03050701 — маркетинг

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Авт_Крийцула.rtf98,45 kBRTFVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration