Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1886

Заглавие: Efficient consumer response as a method for achieving competitive edge
Други Заглавия: Strategia efektywnej obsługi klienta metodą na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej
Автори: Konsencjusz, Marta
Bibliographic description (Ukraine): Konsencjusz M. Efficient consumer response as a method for achieving competitive edge [Текст] / M. Konsencjusz // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Дата на Публикуване: 2009
Date of entry: 9-Дек-2012
Издател: ТНТУ, АСУ
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.5
Ключови Думи: łańcuch dostaw
strategia
elektroniczna wymiana danych
Серия/Отчет но.: Випуск 1 (2);
Резюме: Praca poświęcona jest strategii Efektywnej obsługi klienta (ECR) ze szczególnym uwzględnieniem roli nowoczesnych technologii przesyłania danych. ECR jest to łańcuch dostaw zorientowany na klienta. Celem tej strategii jest zaspokojenie potrzeb konsumenta przy jak najmniejszych możliwych do osiągnięcia kosztach. ECR jest najlepszą drogą, by osiągnąć sukces przez firmę, poprzez zaspokojenie pragnień konsumenta w szybki i tani sposób.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1886
ISSN: 2223-3822
Copyright owner: © Socio-Economic Problems and the State
Content type: Article
Показва се в Колекции:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Файлове в Този Публикация:
Файл Описание РазмерФормат 
Konsencjusz.pdf160,82 kBAdobe PDFИзглед/Отваряне
Konsencjusz.djvu74,42 kBDjVuИзглед/Отваряне
Konsencjusz__COVER.png403,1 kBimage/pngИзглед/Отваряне


Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.