Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1886

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorKonsencjusz, Marta-
dc.date.accessioned2012-12-09T11:07:33Z-
dc.date.available2012-12-09T11:07:33Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationKonsencjusz M. Efficient consumer response as a method for achieving competitive edge [Текст] / M. Konsencjusz // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1886-
dc.description.abstractPraca poświęcona jest strategii Efektywnej obsługi klienta (ECR) ze szczególnym uwzględnieniem roli nowoczesnych technologii przesyłania danych. ECR jest to łańcuch dostaw zorientowany na klienta. Celem tej strategii jest zaspokojenie potrzeb konsumenta przy jak najmniejszych możliwych do osiągnięcia kosztach. ECR jest najlepszą drogą, by osiągnąć sukces przez firmę, poprzez zaspokojenie pragnień konsumenta w szybki i tani sposób.uk
dc.language.isopluk
dc.publisherТНТУ, АСУuk
dc.relation.ispartofseriesВипуск 1 (2);-
dc.subjectłańcuch dostawuk
dc.subjectstrategiauk
dc.subjectelektroniczna wymiana danychuk
dc.titleEfficient consumer response as a method for achieving competitive edgeuk
dc.title.alternativeStrategia efektywnej obsługi klienta metodą na osiągnięcie przewagi konkurencyjnejuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Socio-Economic Problems and the Stateen
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.subject.udc658.5uk
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konsencjusz.pdf160,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Konsencjusz.djvu74,42 kBDjVuПереглянути/відкрити
Konsencjusz__COVER.png403,1 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.