Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1886

Назва: Efficient consumer response as a method for achieving competitive edge
Інші назви: Strategia efektywnej obsługi klienta metodą na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej
Автори: Konsencjusz, Marta
Бібліографічний опис: Konsencjusz M. Efficient consumer response as a method for achieving competitive edge [Текст] / M. Konsencjusz // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2009. — Вип. 1 (2). — С.
Дата публікації: 2009
Дата внесення: 9-гру-2012
Видавництво: ТНТУ, АСУ
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 658.5
Теми: łańcuch dostaw
strategia
elektroniczna wymiana danych
Серія/номер: Випуск 1 (2);
Короткий огляд (реферат): Praca poświęcona jest strategii Efektywnej obsługi klienta (ECR) ze szczególnym uwzględnieniem roli nowoczesnych technologii przesyłania danych. ECR jest to łańcuch dostaw zorientowany na klienta. Celem tej strategii jest zaspokojenie potrzeb konsumenta przy jak najmniejszych możliwych do osiągnięcia kosztach. ECR jest najlepszą drogą, by osiągnąć sukces przez firmę, poprzez zaspokojenie pragnień konsumenta w szybki i tani sposób.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1886
ISSN: 2223-3822
Власник авторського права: © Socio-Economic Problems and the State
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2009, Випуск 1(2)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Konsencjusz.pdf160,82 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Konsencjusz.djvu74,42 kBDjVuПереглянути/відкрити
Konsencjusz__COVER.png403,1 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.