Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18097

Tytuł: Застосування мережевого маркетингу в підприємницькій діяльності (на досвіді компанії Amway)
Inne tytuły: Applications network marketing in business activity (on experience of Amway)
Authors: Стус, Володимир
Стойко, Ігор
Stus, Volodymyr
Stoyko, Igor
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Cytat: Стус В. Застосування мережевого маркетингу в підприємницькій діяльності (на досвіді компанії Amway) / Стус Володимир, Стойко Ігор // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 22-24 вересня 2016 року — Т. : Крок, 2016 — С. 147-150. — (Маркетингові підходи адаптації економічних систем до умов інноваційно-конкурентного простору функціонування).
Bibliographic description: Stus V., Stoyko I. (2016) Zastosuvannia merezhevoho marketynhu v pidpryiemnytskii diialnosti (na dosvidi kompanii Amway) [Applications network marketing in business activity (on experience of Amway)]. Proceedings of the International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 22-24 September 2016), pp. 147-150 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Proceedings of the International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”
Konferencja/wydarzenie: Міжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Journal/kolekcja: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“
Data wydania: 22-wrz-2016
Date of entry: 26-paź-2016
Wydawca: Крок
Krok
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 22-24 вересня 2016 року
22-24 September 2016
UDC: 338.2
Strony: 4
Zakres stron: 147-150
Główna strona: 147
Strona końcowa: 150
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18097
ISBN: 978-617-692-371-8
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
Związane URL literatura: http://www.education.ua/ua/articles/436/
http://lionspartners.wixsite.com/world/industry
Wykaz piśmiennictwa: 1. Дорнан Д. Просто, но не очевидно: Десять вещей, которые я знаю и которые мне следовало знать раньше. – М.: Network 21, 2012. - 240 с.
2. Барбер Девид «Сетевой маркетинг» – М.:Фаир-пресс, 2000. – 192 с.
3. Що таке мережевий маркетинг? Емоційна і раціональна відповідь. [Електронний ресурс]: http://www.education.ua/ua/articles/436/.
4. Економічна суть мережевого маркетингу. [Електронний ресурс]: http://lionspartners.wixsite.com/world/industry.
References: 1. Dornan D. Prosto, no ne ochevidno: Desiat veshchei, kotorye ia znaiu i kotorye mne sledovalo znat ranshe, M., Network 21, 2012, 240 p.
2. Barber Devid "Setevoi marketinh" – M.:Fair-press, 2000, 192 p.
3. Shcho take merezhevyi marketynh? Emotsiina i ratsionalna vidpovid. [Electronic resource]: http://www.education.ua/ua/articles/436/.
4. Ekonomichna sut merezhevoho marketynhu. [Electronic resource]: http://lionspartners.wixsite.com/world/industry.
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Конференція „Формування механізму зміцнення конк. позицій націон. екон. систем у глоб., регіональному та локальному вимірах“ (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi