Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18097

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтус, Володимирuk
dc.contributor.authorСтойко, Ігорuk
dc.contributor.authorStus, Volodymyruk
dc.contributor.authorStoyko, Igoruk
dc.coverage.temporal22-24 вересня 2016 рокуuk
dc.coverage.temporal22-24 September 2016uk
dc.date.accessioned2016-10-26T07:29:50Z-
dc.date.available2016-10-26T07:29:50Z-
dc.date.created2016-09-22uk
dc.date.issued2016-09-22uk
dc.identifier.citationСтус В. Застосування мережевого маркетингу в підприємницькій діяльності (на досвіді компанії Amway) / Стус Володимир, Стойко Ігор // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“, 22-24 вересня 2016 року — Т. : Крок, 2016 — С. 147-150. — (Маркетингові підходи адаптації економічних систем до умов інноваційно-конкурентного простору функціонування).uk
dc.identifier.isbn978-617-692-371-8uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/18097-
dc.format.extent147-150uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherКрокuk
dc.publisherKrokuk
dc.relation.ispartofМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“uk
dc.relation.ispartofProceedings of the International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions”uk
dc.relation.urihttp://www.education.ua/ua/articles/436/uk
dc.relation.urihttp://lionspartners.wixsite.com/world/industryuk
dc.titleЗастосування мережевого маркетингу в підприємницькій діяльності (на досвіді компанії Amway)uk
dc.title.alternativeApplications network marketing in business activity (on experience of Amway)uk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016uk
dc.coverage.placenameУкраїна, Тернопільuk
dc.coverage.placenameUkraine, Ternopiluk
dc.format.pages4uk
dc.subject.udc338.2uk
dc.relation.references1. Дорнан Д. Просто, но не очевидно: Десять вещей, которые я знаю и которые мне следовало знать раньше. – М.: Network 21, 2012. - 240 с.uk
dc.relation.references2. Барбер Девид «Сетевой маркетинг» – М.:Фаир-пресс, 2000. – 192 с.uk
dc.relation.references3. Що таке мережевий маркетинг? Емоційна і раціональна відповідь. [Електронний ресурс]: http://www.education.ua/ua/articles/436/.uk
dc.relation.references4. Економічна суть мережевого маркетингу. [Електронний ресурс]: http://lionspartners.wixsite.com/world/industry.uk
dc.relation.referencesen1. Dornan D. Prosto, no ne ochevidno: Desiat veshchei, kotorye ia znaiu i kotorye mne sledovalo znat ranshe, M., Network 21, 2012, 240 p.uk
dc.relation.referencesen2. Barber Devid "Setevoi marketinh" – M.:Fair-press, 2000, 192 p.uk
dc.relation.referencesen3. Shcho take merezhevyi marketynh? Emotsiina i ratsionalna vidpovid. [Electronic resource]: http://www.education.ua/ua/articles/436/.uk
dc.relation.referencesen4. Ekonomichna sut merezhevoho marketynhu. [Electronic resource]: http://lionspartners.wixsite.com/world/industry.uk
dc.identifier.citationenStus V., Stoyko I. (2016) Zastosuvannia merezhevoho marketynhu v pidpryiemnytskii diialnosti (na dosvidi kompanii Amway) [Applications network marketing in business activity (on experience of Amway)]. Proceedings of the International Scientific-Practical Conference “Formation of the mechanism of national economic systems competitive positions strengthening in global, regional and local dimensions” (Tern., 22-24 September 2016), pp. 147-150 [in Ukrainian].uk
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Українаuk
dc.citation.journalTitleМатеріали Міжнародної науково-практичної конференції „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“uk
dc.citation.spage147uk
dc.citation.epage150uk
dc.citation.conferenceМіжнародна науково-практична конференція „Формування механізму зміцнення конкурентних позицій національних економічних систем у глобальному, регіональному та локальному вимірах“uk
Розташовується у зібраннях:Конференція „Формування механізму зміцнення конк. позицій націон. екон. систем у глоб., регіональному та локальному вимірах“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.