Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17808
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПіняк, Ірина Любомирівна-
dc.contributor.authorЯкимишин, Лілія Ярославівна-
dc.date.accessioned2016-09-13T18:16:59Z-
dc.date.available2016-09-13T18:16:59Z-
dc.date.issued2016-09-13T18:16:59Z-
dc.identifier.citationМетодичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів напряму підготовки 0501 „Економіка і підприємництво” спеціальності 7.030507 та 8.030507 «Маркетинг» / укл. : І.Л. Піняк , Л.Я. Якимишин. - Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2015. – 25 с.-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17808-
dc.descriptionНавчально-методична розробка містить методичні вказівки до виконання курсової роботи, орієнтовні зміст, теми і зразки структури курсових робіт, наведені у додатках, а також список рекомендованої літератури.uk
dc.description.abstractНавчально-методична розробка містить методичні вказівки до виконання курсової роботи, орієнтовні зміст, теми і зразки структури курсових робіт, наведені у додатках, а також список рекомендованої літератури.uk
dc.titleМетодичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів напряму підготовки 0501 „Економіка і підприємництво” спеціальності 7.030507 та 8.030507 «Маркетинг»uk
dc.typeMethodical recommendations-
dc.rights.holderТНТУ ім І. Пулюяuk
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР стр методичка.doc179,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора