Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17808
Назва: Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів напряму підготовки 0501 „Економіка і підприємництво” спеціальності 7.030507 та 8.030507 «Маркетинг»
Автори: Піняк, Ірина Любомирівна
Якимишин, Лілія Ярославівна
Бібліографічний опис: Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів напряму підготовки 0501 „Економіка і підприємництво” спеціальності 7.030507 та 8.030507 «Маркетинг» / укл. : І.Л. Піняк , Л.Я. Якимишин. - Тернопіль : ТНТУ імені Івана Пулюя, 2015. – 25 с.
Дата публікації: 13-вер-2016
Дата внесення: 13-вер-2016
Короткий огляд (реферат): Навчально-методична розробка містить методичні вказівки до виконання курсової роботи, орієнтовні зміст, теми і зразки структури курсових робіт, наведені у додатках, а також список рекомендованої літератури.
Опис: Навчально-методична розробка містить методичні вказівки до виконання курсової роботи, орієнтовні зміст, теми і зразки структури курсових робіт, наведені у додатках, а також список рекомендованої літератури.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17808
Власник авторського права: ТНТУ ім І. Пулюя
Тип вмісту: Methodical recommendations
Розташовується у зібраннях:Навчальна література кафедри промислового маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КР стр методичка.doc179,5 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора