Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17002

Назва: Open online resources: an ukrainian perspective
Інші назви: Відкриті онлайн-ресурси: український погляд
Автори: Скоренький, Юрій Любомирович
Skorenkyy, Yuriy
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Бібліографічний опис: Skorenkyy Y. Open online resources: an ukrainian perspective / Yuriy Skorenkyy // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“, 18-20 травня 2016 року — Т., 2016 — С. 193-194. — (Секція 2. Організація освітнього процесу для студентів-іноземців, теоретичні та прикладні аспекти).
Bibliographic description: Skorenkyy Y. (2016) Open online resources: an ukrainian perspective. Ⅲ International scientific conference "Actual problems in international students teaching and learning in Ukraine" (Tern., 18-20 May 2016), pp. 193-194 [in English].
Є частиною видання: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“
Ⅲ International scientific conference "Actual problems in international students teaching and learning in Ukraine"
Конференція/захід: Ⅲ міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“
Дата публікації: 18-тра-2016
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 18-20 травня 2016 року
18-20 May 2016
УДК: 378.1
Кількість сторінок: 2
Діапазон сторінок: 193-194
Початкова сторінка: 193
Кінцева сторінка: 194
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17002
ISBN: 978-617-7331-22-2
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://onlinelearningconsortium.org/book/blended-learning-research-perspectives/
http://onlinelearningconsortium.org/read/online-learning-journal/
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8399
http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/182EN.pdf
Перелік літератури: 1. Blended Learning Research Perspectives. Ed. by A.G. Picciano and Ch.D. Dziuban – The Sloan Consortium, 2007. – Available at http://onlinelearningconsortium.org/book/blended-learning-research-perspectives/
2. E. Hixon, P. Ralston-Berg, J. Buckenmeyer, C. Barczyk. The Impact of Previous Online Course Experience On Students’ Perceptions of Quality // Online Learning. – 2016. – Vol. 20, Issue 1. – p. 25 – 40. – Available at http://onlinelearningconsortium.org/read/online-learning-journal/.
3. Skorenkyy Yu. Incorporation of massive online open courses best practices into Ukrainian university curriculum // Proceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area", Ternopil 13-16 May 2014, p. 48-51. – Available at http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8399.
4. The European Higher Education Area in 2015: Bologna Process Implementation Report – European Commission/EACEA/Eurydice, 2015. – Available at http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/182EN.pdf.
References: 1. Blended Learning Research Perspectives. Ed. by A.G. Picciano and Ch.D. Dziuban – The Sloan Consortium, 2007, Available at http://onlinelearningconsortium.org/book/blended-learning-research-perspectives/
2. E. Hixon, P. Ralston-Berg, J. Buckenmeyer, C. Barczyk. The Impact of Previous Online Course Experience On Students’ Perceptions of Quality, Online Learning, 2016, Vol. 20, Issue 1, p. 25 – 40, Available at http://onlinelearningconsortium.org/read/online-learning-journal/.
3. Skorenkyy Yu. Incorporation of massive online open courses best practices into Ukrainian university curriculum, Proceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area", Ternopil 13-16 May 2014, p. 48-51, Available at http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8399.
4. The European Higher Education Area in 2015: Bologna Process Implementation Report – European Commission/EACEA/Eurydice, 2015, Available at http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/182EN.pdf.
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Ⅲ міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“ (2016)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.