Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17002

Tytuł: Open online resources: an ukrainian perspective
Inne tytuły: Відкриті онлайн-ресурси: український погляд
Authors: Скоренький, Юрій Любомирович
Skorenkyy, Yuriy
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ukraine
Cytat: Skorenkyy Y. Open online resources: an ukrainian perspective / Yuriy Skorenkyy // Матеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“, 18-20 травня 2016 року — Т., 2016 — С. 193-194. — (Секція 2. Організація освітнього процесу для студентів-іноземців, теоретичні та прикладні аспекти).
Bibliographic description: Skorenkyy Y. (2016) Open online resources: an ukrainian perspective. Ⅲ International scientific conference "Actual problems in international students teaching and learning in Ukraine" (Tern., 18-20 May 2016), pp. 193-194 [in English].
Część publikacji: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“
Ⅲ International scientific conference "Actual problems in international students teaching and learning in Ukraine"
Konferencja/wydarzenie: Ⅲ міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅲ міжнародної науково-методичної конференції „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“
Data wydania: 18-maj-2016
Date of entry: 8-cze-2016
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 18-20 травня 2016 року
18-20 May 2016
UDC: 378.1
Strony: 2
Zakres stron: 193-194
Główna strona: 193
Strona końcowa: 194
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17002
ISBN: 978-617-7331-22-2
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2016
Związane URL literatura: http://onlinelearningconsortium.org/book/blended-learning-research-perspectives/
http://onlinelearningconsortium.org/read/online-learning-journal/
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8399
http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/182EN.pdf
Wykaz piśmiennictwa: 1. Blended Learning Research Perspectives. Ed. by A.G. Picciano and Ch.D. Dziuban – The Sloan Consortium, 2007. – Available at http://onlinelearningconsortium.org/book/blended-learning-research-perspectives/
2. E. Hixon, P. Ralston-Berg, J. Buckenmeyer, C. Barczyk. The Impact of Previous Online Course Experience On Students’ Perceptions of Quality // Online Learning. – 2016. – Vol. 20, Issue 1. – p. 25 – 40. – Available at http://onlinelearningconsortium.org/read/online-learning-journal/.
3. Skorenkyy Yu. Incorporation of massive online open courses best practices into Ukrainian university curriculum // Proceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area", Ternopil 13-16 May 2014, p. 48-51. – Available at http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8399.
4. The European Higher Education Area in 2015: Bologna Process Implementation Report – European Commission/EACEA/Eurydice, 2015. – Available at http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/182EN.pdf.
References: 1. Blended Learning Research Perspectives. Ed. by A.G. Picciano and Ch.D. Dziuban – The Sloan Consortium, 2007, Available at http://onlinelearningconsortium.org/book/blended-learning-research-perspectives/
2. E. Hixon, P. Ralston-Berg, J. Buckenmeyer, C. Barczyk. The Impact of Previous Online Course Experience On Students’ Perceptions of Quality, Online Learning, 2016, Vol. 20, Issue 1, p. 25 – 40, Available at http://onlinelearningconsortium.org/read/online-learning-journal/.
3. Skorenkyy Yu. Incorporation of massive online open courses best practices into Ukrainian university curriculum, Proceedings of the International scientific conference "Actual Problems in International Students Teaching and Learning within European Higher Education Area", Ternopil 13-16 May 2014, p. 48-51, Available at http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/8399.
4. The European Higher Education Area in 2015: Bologna Process Implementation Report – European Commission/EACEA/Eurydice, 2015, Available at http://eacea.ec.europa.eu/education/eurydice/documents/thematic_reports/182EN.pdf.
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅲ міжнародна науково-методична конференція „Актуальні питання організації навчання іноземних студентів в Україні“ (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi