กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16311

ชื่อเรื่อง: Еко-маркетинг: сутність та значення для сучасного суспільства
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Eco-marketing: essence and importance for modern society
ผู้แต่ง: Пантелімон, Оксана
Pantelimon, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Пантелімон О. Еко-маркетинг: сутність та значення для сучасного суспільства / Оксана Пантелімон // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 134-135. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).
Bibliographic description (International): Pantelimon O. (2016) Eko-marketynh: sutnist ta znachennia dlia suchasnoho suspilstva [Eco-marketing: essence and importance for modern society]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 134-135 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 26-เมษ-2016
Date of entry: 24-พฤษ-2016
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 658.8
339.1
Number of pages: 2
Page range: 134-135
Start page: 134
End page: 135
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16311
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Conf_2016_Pantelimon_O-Eco_marketing_essence_134-135.pdf124,52 kBAdobe PDFดู/เปิด
Conf_2016_Pantelimon_O-Eco_marketing_essence_134-135.djvu19,16 kBDjVuดู/เปิด
Conf_2016_Pantelimon_O-Eco_marketing_essence_134-135__COVER.jpg136,13 kBJPEGดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น