Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16311

Titre: Еко-маркетинг: сутність та значення для сучасного суспільства
Autre(s) titre(s): Eco-marketing: essence and importance for modern society
Auteur(s): Пантелімон, Оксана
Pantelimon, Oksana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Пантелімон О. Еко-маркетинг: сутність та значення для сучасного суспільства / Оксана Пантелімон // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 134-135. — (Розвиток маркетингових інновацій як фактор економічного прориву).
Bibliographic description (International): Pantelimon O. (2016) Eko-marketynh: sutnist ta znachennia dlia suchasnoho suspilstva [Eco-marketing: essence and importance for modern society]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 134-135 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Conference/Event: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Date de publication: 26-avr-2016
Date of entry: 24-mai-2016
Editeur: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 658.8
339.1
Number of pages: 2
Page range: 134-135
Start page: 134
End page: 135
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16311
Content type: Article
Collection(s) :Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.