Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16262

Tytuł: Актуальність маркетингової інформаційної системи для агропромислових підприємств
Inne tytuły: Actuality of marketing information system for agriculture enterprises
Authors: Огнистий, Сергій
Ohnystyi, Serhii
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Огнистий С. Актуальність маркетингової інформаційної системи для агропромислових підприємств / Сергій Огнистий // Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 26 квітня 2016 року — Т. : ТНТУ, 2016 — С. 35-36. — (Теоретичні та методологічні аспекти маркетингової діяльності).
Bibliographic description: Ohnystyi S. (2016) Aktualnist marketynhovoi informatsiinoi systemy dlia ahropromyslovykh pidpryiemstv [Actuality of marketing information system for agriculture enterprises]. Materialy Ⅵ Rehionalnoi naukovo-praktychnoi konferentsii molodykh vchenykh ta studentiv "Marketynhovi tekhnolohii pidpryiemstv v suchasnomu naukovo-tekhnichnomu seredovyshchi" (Tern., April 26, 2016), pp. 35-36 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Konferencja/wydarzenie: Ⅵ Регіональна науково-практична конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅵ Регіональної науково-практичної конференції молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 26-kwi-2016
Date of entry: 24-maj-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 26 квітня 2016 року
April 26, 2016
UDC: 339.138
Strony: 2
Zakres stron: 35-36
Główna strona: 35
Strona końcowa: 36
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/16262
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Ⅵ конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“ (2016)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi