Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1500

Título : Розвиток поглядів на роль та цінність топ-менеджерів
Otros títulos : Развитие взглядов на роль и ценность топ-менеджеров
Development views on the role and value of top managers
Autor : Григор’єва, Людмила Володимирівна
Григорьева, Людмила Владимировна
Hryhorieva, Liudmyla Volodymyrivna
Bibliographic description (Ukraine): Григор’єва Л. Розвиток поглядів на роль та цінність топ-менеджерів [Електронний ресурс] / Л. Григор’єва // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11hlvctm.pdf.
Fecha de publicación : 10-nov-2011
Date of entry: 2-dic-2011
Editorial : ТНТУ, АСУ
UDC: 658.3
331.221
Palabras clave : топ-менеджер
зміст управлінської роботи
стимулювання керівника
Citación : Випуск 2(5);
Resumen : У статті здійснено спробу осмислення ролі та цінності топ-менеджерів у сучасних умовах ринкової глобалізації та посилення конкурентного тиску з позицій суспільства, власників та працівників підприємства. Визначено, що в таких умовах основною роллю топ-менеджера є роль головного стратега компанії. Розмір мотиваційних виплат топ-менеджера повинен бути адекватним сьогоденню і продуктивності компанії.
In the article makes an attempt to understanding the role and value of top managers in the modern conditions of market globalization and increased competitive pressure from the standpoint of society, the owners and employees. Determined that in such circumstances the primary role of top manager is the role of chief strategist of the company. The size of the motivational benefits of top manager should be adequate in today's conditions and the productivity of сompany.
В статье сделана попытка осмысления роли и ценности топ-менеджеров в современных условиях рыночной глобализации и усиления конкурентного давления с позиций общества, собственников и сотрудников предприятия. Определено, что в таких условиях основной ролью топ-менеджера является роль главного стратега компании. Размер мотивационных выплат топ-менеджера должен быть адекватным сегодняшним условиям и продуктивности компании.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1500
ISSN : 2223-3822
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
11hlvctm.pdf195,57 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
11hlvctm.djvu90,42 kBDjVuVisualizar/Abrir
11hlvctm__COVER.png399,91 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.