Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1500

Títol: Розвиток поглядів на роль та цінність топ-менеджерів
Altres títols: Развитие взглядов на роль и ценность топ-менеджеров
Development views on the role and value of top managers
Autor: Григор’єва, Людмила Володимирівна
Григорьева, Людмила Владимировна
Hryhorieva, Liudmyla Volodymyrivna
Bibliographic description (Ukraine): Григор’єва Л. Розвиток поглядів на роль та цінність топ-менеджерів [Електронний ресурс] / Л. Григор’єва // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11hlvctm.pdf.
Data de publicació: 10-de -2011
Date of entry: 2-de -2011
Editorial: ТНТУ, АСУ
UDC: 658.3
331.221
Paraules clau: топ-менеджер
зміст управлінської роботи
стимулювання керівника
Citació: Випуск 2(5);
Resum: У статті здійснено спробу осмислення ролі та цінності топ-менеджерів у сучасних умовах ринкової глобалізації та посилення конкурентного тиску з позицій суспільства, власників та працівників підприємства. Визначено, що в таких умовах основною роллю топ-менеджера є роль головного стратега компанії. Розмір мотиваційних виплат топ-менеджера повинен бути адекватним сьогоденню і продуктивності компанії.
In the article makes an attempt to understanding the role and value of top managers in the modern conditions of market globalization and increased competitive pressure from the standpoint of society, the owners and employees. Determined that in such circumstances the primary role of top manager is the role of chief strategist of the company. The size of the motivational benefits of top manager should be adequate in today's conditions and the productivity of сompany.
В статье сделана попытка осмысления роли и ценности топ-менеджеров в современных условиях рыночной глобализации и усиления конкурентного давления с позиций общества, собственников и сотрудников предприятия. Определено, что в таких условиях основной ролью топ-менеджера является роль главного стратега компании. Размер мотивационных выплат топ-менеджера должен быть адекватным сегодняшним условиям и продуктивности компании.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1500
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
11hlvctm.pdf195,57 kBAdobe PDFVeure/Obrir
11hlvctm.djvu90,42 kBDjVuVeure/Obrir
11hlvctm__COVER.png399,91 kBimage/pngVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.