Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1500

Título: Розвиток поглядів на роль та цінність топ-менеджерів
Outros títulos: Развитие взглядов на роль и ценность топ-менеджеров
Development views on the role and value of top managers
Autor: Григор’єва, Людмила Володимирівна
Григорьева, Людмила Владимировна
Hryhorieva, Liudmyla Volodymyrivna
Bibliographic description (Ukraine): Григор’єва Л. Розвиток поглядів на роль та цінність топ-менеджерів [Електронний ресурс] / Л. Григор’єва // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2011. — Вип. 2 (5). — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11hlvctm.pdf.
Data: 10-Nov-2011
Date of entry: 2-Dez-2011
Editora: ТНТУ, АСУ
UDC: 658.3
331.221
Palavras-chave: топ-менеджер
зміст управлінської роботи
стимулювання керівника
Relatório da Série N.º: Випуск 2(5);
Resumo: У статті здійснено спробу осмислення ролі та цінності топ-менеджерів у сучасних умовах ринкової глобалізації та посилення конкурентного тиску з позицій суспільства, власників та працівників підприємства. Визначено, що в таких умовах основною роллю топ-менеджера є роль головного стратега компанії. Розмір мотиваційних виплат топ-менеджера повинен бути адекватним сьогоденню і продуктивності компанії.
In the article makes an attempt to understanding the role and value of top managers in the modern conditions of market globalization and increased competitive pressure from the standpoint of society, the owners and employees. Determined that in such circumstances the primary role of top manager is the role of chief strategist of the company. The size of the motivational benefits of top manager should be adequate in today's conditions and the productivity of сompany.
В статье сделана попытка осмысления роли и ценности топ-менеджеров в современных условиях рыночной глобализации и усиления конкурентного давления с позиций общества, собственников и сотрудников предприятия. Определено, что в таких условиях основной ролью топ-менеджера является роль главного стратега компании. Размер мотивационных выплат топ-менеджера должен быть адекватным сегодняшним условиям и продуктивности компании.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1500
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Aparece nas colecções:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 2(5)

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
11hlvctm.pdf195,57 kBAdobe PDFVer/Abrir
11hlvctm.djvu90,42 kBDjVuVer/Abrir
11hlvctm__COVER.png399,91 kBimage/pngVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.