Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1366

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолда, Андрій Ігоровичuk
dc.date.accessioned2011-09-21T10:22:02Z-
dc.date.available2011-09-21T10:22:02Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationА.Голда. Реклама як механізм залучення інвестицій в українську економіку / А.Голда // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.189-194 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1366-
dc.description.abstractРозглянуто основні аспекти використання реклами як галузевого механізму залучення інвестицій. Досліджено необхідність стратегічного маркетингу у формуванні успіху підприємства. Запропоновано схему залучення інвестицій під дією реклами.uk
dc.description.abstractThis article reviews the main aspects of the advertising industry as a mechanism forattracting investment. The need for strategic marketing uformuvanni success. The scheme of investment under the influence of advertising.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectінвестиціїuk
dc.subjectінвестиційний капіталuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectконкурентоспроможністьuk
dc.titleРеклама як механізм залучення інвестицій в українську економікуuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc336.531.2uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2011, № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.