Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1366

Titel: Реклама як механізм залучення інвестицій в українську економіку
Autor(en): Голда, Андрій Ігорович
Bibliographic description (Ukraine): А.Голда. Реклама як механізм залучення інвестицій в українську економіку / А.Голда // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.189-194 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Erscheinungsdatum: 2011
Date of entry: 21-Sep-2011
Herausgeber: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 336.531.2
Stichwörter: інвестиції
інвестиційний капітал
маркетингова стратегія
реклама
конкурентоспроможність
Zusammenfassung: Розглянуто основні аспекти використання реклами як галузевого механізму залучення інвестицій. Досліджено необхідність стратегічного маркетингу у формуванні успіху підприємства. Запропоновано схему залучення інвестицій під дією реклами.
This article reviews the main aspects of the advertising industry as a mechanism forattracting investment. The need for strategic marketing uformuvanni success. The scheme of investment under the influence of advertising.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1366
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Enthalten in den Sammlungen:Галицький економічний вісник, 2011, № 2



Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.