Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1366

Titre: Реклама як механізм залучення інвестицій в українську економіку
Auteur(s): Голда, Андрій Ігорович
Bibliographic description (Ukraine): А.Голда. Реклама як механізм залучення інвестицій в українську економіку / А.Голда // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.189-194 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Date de publication: 2011
Date of entry: 21-sep-2011
Editeur: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 336.531.2
Mots-clés: інвестиції
інвестиційний капітал
маркетингова стратегія
реклама
конкурентоспроможність
Résumé: Розглянуто основні аспекти використання реклами як галузевого механізму залучення інвестицій. Досліджено необхідність стратегічного маркетингу у формуванні успіху підприємства. Запропоновано схему залучення інвестицій під дією реклами.
This article reviews the main aspects of the advertising industry as a mechanism forattracting investment. The need for strategic marketing uformuvanni success. The scheme of investment under the influence of advertising.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1366
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Collection(s) :Галицький економічний вісник, 2011, № 2



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.