このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13095

タイトル: Інформація в системі маркетингового управління підприємством
その他のタイトル: Information in the system of marketing management of enterprise
著者: Оксентюк, Богдана Андріївна
Фроленко, Ольга Михайлівна
Oksentyuk, Bogdana
Frolenko, Olga
Bibliographic description (Ukraine): Оксентюк Б. А. Інформація в системі маркетингового управління підприємством / Богдана Андріївна Оксентюк, Ольга Михайлівна Фроленко // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 198-204. — (Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі).
Bibliographic description (International): Oksentyuk B., Frolenko O. (2015) Informatsiia v systemi marketynhovoho upravlinnia pidpryiemstvom [Information in the system of marketing management of enterprise]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 49, no 2, pp. 198-204 [in Ukrainian].
Is part of: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Galician economic bulletin of Ternopil National Technical University
Journal/Collection: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Issue: 2
Volume: 49
発行日: 25-11月-2015
Submitted date: 2-11月-2015
Date of entry: 1-3月-2016
出版者: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
UDC: 338.242.2
669.013
キーワード: маркетинг
інформація
маркетингова інформація
маркетингове управління
невизначеність
інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингу
marketing
information
marketing information
marketing management
uncertainty
information and analytical support of marketing
Page range: 198-204
Start page: 198
End page: 204
抄録: Розкрито сутність маркетингової інформації, доведено важливість пошуку достовірної й точної інформації та її значення в системі маркетингового управління підприємством, подано класифікацію маркетингової інформації та дано її коротку характеристику. Висвітлено цінність маркетингової інформації як такої, яка створює передумови для здобуття конкурентних переваг, допомагає знизити рівень комерційного ризику, визначити й урахувати зміни в навколишньому бізнес-середовищі. Виділено чинники впливу на інформаційно-аналітичне забезпечення маркетингу та ряд функцій, які покликана виконувати маркетингова інформація як стратегічний ресурс. В умовах сучасної невизначеності ринкового середовища та підвищення ефективності стратегічного управління для підприємства сформовано низку основних напрямків дослідження.
The essence of marketing information was developed, the importance of finding reliable and accurate information and its significance in the system of marketing management was proved, the classification of marketing information was given and its brief description was presented. The value of marketing information as such, which creates prerequisites for gaining competitive advantages, helps to reduce the level of commercial risk to define and take account of changes in the business environment, was elucidated. The factors of influence on the information and analytical support of marketing and a number of features that the marketing information as a strategic resource aims to perform, were highlighted. In conditions of current uncertainty of the market environment and increase of the efficiency of strategic management, a number of main areas of research is formed for the enterprise.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13095
ISSN: 2409-8892
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015
References (Ukraine): 1. Балабанова, Л.В. SWОТ-аналіз – основа формування маркетингових стратегій: навчальний посібник [Текст] / Л.В. Балабанова. – К.: Знання, 2005. – 301 с.
2. Крикавський, Є.В. Промисловий маркетинг: підручник [Текст] / Є.В. Крикавський, Н.І. Чухрай. Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004. – 472 с.
3. Полторак, В.А. Маркетингові дослідження: навчальний посібник [Текст] / В.А. Полторак. – К.: Центер навчальної літератури, 2003. – 387 с.
4. Армстронг, Г. Маркетинг. Загальний курс [Текст] / Г. Армстронг, Ф. Котлер. – М.: Вільямс, 2001. – 608 с.
5. Мхитарян, С.В. Маркетингова информационная система [Текст] / С.В. Мхитарян. – М.: Эксмо, 2006. – 336 с.
6. Єжова, Л.Ф. Інформаційний маркетинг: навчальний посібник [Текст] / Л.Ф. Єжова. – К.: КНЕУ, 2002. –360 с.
7. Ибрагимова, Р.С. Маркетинговый анализ развития предприятия: глобальный подход [Текст] / Р.С. Ибрагимова // Маркетинг. – 2004. – № 4. – С. 35 – 45.
References (International): 1. Balabanova, L.V. SWOT-analiz – osnova formuvannia marketynhovykh stratehii: navchalnyi posibnyk [Text], L.V. Balabanova, K., Znannia, 2005, 301 p.
2. Krykavskyi, Ye.V. Promyslovyi marketynh: pidruchnyk [Text], Ye.V. Krykavskyi, N.I. Chukhrai. Lviv: Vydavnytstvo Natsionalnoho universytetu "Lvivska politekhnika", 2004, 472 p.
3. Poltorak, V.A. Marketynhovi doslidzhennia: navchalnyi posibnyk [Text], V.A. Poltorak, K., Tsenter navchalnoi literatury, 2003, 387 p.
4. Armstronh, H. Marketynh. Zahalnyi kurs [Text], H. Armstronh, F. Kotler, M., Viliams, 2001, 608 p.
5. Mkhitarian, S.V. Marketinhova informatsionnaia sistema [Text], S.V. Mkhitarian, M., Eksmo, 2006, 336 p.
6. Yezhova, L.F. Informatsiinyi marketynh: navchalnyi posibnyk [Text], L.F. Yezhova, K., KNEU, 2002. –360 p.
7. Ibrahimova, R.S. Marketinhovyi analiz razvitiia predpriiatiia: hlobalnyi podkhod [Text], R.S. Ibrahimova, Marketinh, 2004, No 4, P. 35 – 45.
Content type: Article
出現コレクション:Галицький економічний вісник, 2015, № 2 (49)



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。