Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13077

Назва: Основні вимоги до фахівців сфери туризму та особливості туристської освіти у вищих навчальних закладах
Інші назви: Basic requirements for specialists in the sphere of tourism and peculiarities of tourism education in higher education
Автори: Шафранський, Володимир Васильович
Shafranskyy, Volodymyr
Бібліографічний опис: Шафранський В. В. Основні вимоги до фахівців сфери туризму та особливості туристської освіти у вищих навчальних закладах / Володимир Васильович Шафранський // Галицький економічний вісник, — Т. : ТНТУ, 2015 — Том 49. — № 2. — С. 50-55. — (Управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму).
Bibliographic description: Shafranskyy V. (2015) Osnovni vymohy do fakhivtsiv sfery turyzmu ta osoblyvosti turystskoi osvity u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Basic requirements for specialists in the sphere of tourism and peculiarities of tourism education in higher education]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 49, no 2, pp. 50-55 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Galician economic bulletin of Ternopil National Technical University
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Випуск/№ : 2
Том: 49
Дата публікації: 25-лис-2015
Дата подання: 4-лис-2015
Дата внесення: 1-бер-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
УДК: 378.14
796.011.З(09)
Теми: освіта
навчання
туристична діяльність
професійна освіта
спортивно-оздоровчий туризм
підготовка фахівців
education
training
tourist activity
professional education
sports health tourism
training specialists
Діапазон сторінок: 50-55
Початкова сторінка: 50
Кінцева сторінка: 55
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемі підготовки майбутніх фахівців зі спортивно-оздоровчого туризму. Розглянуто сутність понять «освіта», «навчання», «професійна освіта», «спортивно-оздоровчий туризм». Доведено необхідність підготовки кваліфікованих кадрів у сфері спортивно-оздоровчого туризму, розкрито основні вимоги, які висуваються до фахівців сфери туризму. Проаналізовано особливості туристської освіти у вищих навчальних закладах та запропоновано базові принципи й напрямки розвитку спортивно-оздоровчого туризму.
The article is devoted to the training of future specialists of sports health tourism. The the concepts of «education», «training», «professional education», «sports tourism» are considered. The necessity of training of qualified personnel in the field of sports health tourism, which is caused by the fact that the tourism industry needs specialists who can work independently and creatively, generating competent innovation, new ideas and proposals, demonstrating a willingness to successfully implement them in a competitive environment are proved. The basic requirements that apply to specialists in tourism are solved; the peculiarities of tourism education in higher education are analyzed. It was found that the existing system of education, including curricula and programs in disciplines do not include specific training of highly qualified specialists for work in the field of sports and recreational activities. It is proved that the training system for tourism must be multifaceted, slender, flexible, mobile, so that in the shortest possible time it will be able to respond to any changes in the tourism market and basic principles and directions of development of sports health tourism are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/13077
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2015
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.uazakon.com/document/tpart07/isx07484.htm
Перелік літератури: 1. Фукуяма, Фр. Глобалізація безконечна / Фр. Фукуяма // Незалежн. культурол. часопис. – Львів, 2000. – № 19. – С. 36.
2. Bull, A. The economies of travel and tourism / А. Bull // Great Britain: Pitman Publishing, 1991. – Р. 78 – 89.
3. Державна національна програма «Освіта» [Електронний ресурс]; «Україна ХХІ століття». – Режим доступу: http://www.uazakon.com/document/tpart07/isx07484.htm
4. Кремень, В.Г. Особистісно-розвивальне навчання як науковий пріоритет [Текст] / В.Г. Кремень // Учитель. – 2001. – № 11 – 12. – С. 36 – 43.
5. Кoнoх, А.П. Cутніcть та cтруктура прoфеcійнo-педагoгічнoї кoмпетентнocті як найвищoгo рівня педагoгічнoї майcтернocті [Текст] / А.П. Кoнoх // Педагoгіка, пcихoлoгія та медикo-біoлoгічні прoблеми фізичнoгo вихoвання і cпoрту. – Харків: ХДАДМ (ХХПІ), 2004. – Вип. 12. – C. 20 – 28.
6. Кoнoх, А.П. Ocoбливocті cпoртивнo-oздoрoвчoгo туризму та їх врахування в підгoтoвці майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах [Текст] / А.П. Кoнoх // Наук. чаcoпиc Нац. пед. ун-ту імені М.П. Драгoманoва. – К.: НПУ, 2004. – Вип. 1. – (Cерія 16: Твoрча ocoбиcтіcть учителя: прoблеми теoрії і практики).
7. Ничкалo, Н.Г. Педагoгіка вищoї шкoли: крoк у майбутнє: моногр. [Текст] / Н.Г. Ничкалo; за ред. Н.І. Ничкалo. – К.: Віпoл, 1999. – 450 c.
8. Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: учеб. пособ. для студ. пед. вузов и системы повыш. квалиф. пед. кадров [Текст] / Е.С. Полат, М.Ю. Бухаркина, М.В. Моисеева, А.Е. Петров; под ред. Е.С. Полат. – М.: Изд. центр «Академія», 2010. – 358 с.
9. Федoрченкo, В.К. Метoдичні аcпекти неперервнoї туриcтcькoї ocвіти [Електронний ресурс] / В.К. Федoрченкo. – Режим дocтупу: www.ecologylife.ru/tyrizm-kurort
References: 1. Fukuiama, Fr. Hlobalizatsiia bezkonechna, Fr. Fukuiama, Nezalezhn. kulturol. chasopys, Lviv, 2000, No 19, P. 36.
2. Bull, A. The economies of travel and tourism, A. Bull, Great Britain: Pitman Publishing, 1991, R. 78 – 89.
3. Derzhavna natsionalna prohrama "Osvita" [Electronic resource]; "Ukraine KhKhI stolittia", Access mode: http://www.uazakon.com/document/tpart07/isx07484.htm
4. Kremen, V.H. Osobystisno-rozvyvalne navchannia yak naukovyi priorytet [Text], V.H. Kremen, Uchytel, 2001, No 11 – 12, P. 36 – 43.
5. Konokh, A.P. Cutnict ta ctruktura profeciino-pedahohichnoi kompetentnocti yak naivyshchoho rivnia pedahohichnoi maicternocti [Text], A.P. Konokh, Pedahohika, pcykholohiia ta medyko-biolohichni problemy fizychnoho vykhovannia i cportu, Kharkiv: KhDADM (KhKhPI), 2004, Iss. 12, P. 20 – 28.
6. Konokh, A.P. Ocoblyvocti cportyvno-ozdorovchoho turyzmu ta yikh vrakhuvannia v pidhotovtsi maibutnikh fakhivtsiv u vyshchykh navchalnykh zakladakh [Text], A.P. Konokh, Nauk. chacopyc Nats. ped. un-tu imeni M.P. Drahomanova, K., NPU, 2004, Iss. 1, (Ceriia 16: Tvorcha ocobyctict uchytelia: problemy teorii i praktyky).
7. Nychkalo, N.H. Pedahohika vyshchoi shkoly: krok u maibutnie: monohr. [Text], N.H. Nychkalo; ed. N.I. Nychkalo, K., Vipol, 1999, 450 c.
8. Novye pedahohicheskie i informatsionnye tekhnolohii v sisteme obrazovaniia: tutorial dlia stud. ped. vuzov i sistemy povysh. kvalif. ped. kadrov [Text], E.S. Polat, M.Iu. Bukharkina, M.V. Moiseeva, A.E. Petrov; ed. E.S. Polat, M., Izd. tsentr "Akademiia", 2010, 358 p.
9. Fedorchenko, V.K. Metodychni acpekty neperervnoi turyctckoi ocvity [Electronic resource], V.K. Fedorchenko, Rezhym doctupu: www.ecologylife.ru/tyrizm-kurort
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2015, № 2 (49)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.