Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10704

Tytuł: Аналіз стратегічного потенціалу як основа формування маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємств
Authors: Бица, В.
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Бица В. Аналіз стратегічного потенціалу як основа формування маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємств / В. Бица // Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 14-15 грудня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — С. 231. — (Секція: Економіка та підприємництво).
Bibliographic description: Bitsa V. (2011) Analiz stratehichnoho potentsialu yak osnova formuvannia marketynhovoi stratehii rozvytku mashynobudivnykh pidpryiemstv. Zbirnyk tez dopovidei ⅩⅤ naukovoi konferentsii Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia (Tern., 14-15 December 2011), pp. 231 [in Ukrainian].
Część publikacji: Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Konferencja/wydarzenie: ⅩⅤ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/kolekcja: Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Data wydania: 14-gru-2011
Date of entry: 17-lut-2016
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Zakresu czasowego: 14-15 грудня 2011 року
14-15 December 2011
UDC: 339.13
658.8
Zakres stron: 231
Główna strona: 231
Strona końcowa: 231
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10704
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:ⅩⅤ наукова конференція ТНТУ ім. Івана Пулюя (2011)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi