Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10704

Titulua: Аналіз стратегічного потенціалу як основа формування маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємств
Egilea: Бица, В.
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Бица В. Аналіз стратегічного потенціалу як основа формування маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємств / В. Бица // Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя, 14-15 грудня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — С. 231. — (Секція: Економіка та підприємництво).
Bibliographic description (International): Bitsa V. (2011) Analiz stratehichnoho potentsialu yak osnova formuvannia marketynhovoi stratehii rozvytku mashynobudivnykh pidpryiemstv. Zbirnyk tez dopovidei ⅩⅤ naukovoi konferentsii Ternopilskoho natsionalnoho tekhnichnoho universytetu imeni Ivana Puliuia (Tern., 14-15 December 2011), pp. 231 [in Ukrainian].
Is part of: Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Conference/Event: ⅩⅤ наукова конференція Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Journal/Collection: Збірник тез доповідей ⅩⅤ наукової конференції Тернопільського національного технічного університету імені Івана Пулюя
Gordailuaren-data: 14-Dec-2011
Date of entry: 17-Feb-2016
Argitalpen: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 14-15 грудня 2011 року
14-15 December 2011
UDC: 339.13
658.8
Page range: 231
Start page: 231
End page: 231
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10704
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:ⅩⅤ наукова конференція ТНТУ ім. Івана Пулюя (2011)



DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.