กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10150

ชื่อเรื่อง: Використання агресивної реклами як елементу маркетингових заходів
ผู้แต่ง: Балабан, Н.
Affiliation: Українська інженерно-педагогічна академія
Bibliographic description (Ukraine): Балабан Н. Використання агресивної реклами як елементу маркетингових заходів / Н. Балабан // Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — Том 2. — С. 12. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Balaban N. (2011) Vykorystannia ahresyvnoi reklamy yak elementu marketynhovykh zakhodiv. Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 19-20 April 2011), Volume 2, pp. 12 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
Conference/Event: Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
วันที่เผยแพร่: 19-เมษ-2011
Date of entry: 16-กุม-2016
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 19-20 квітня 2011 року
19-20 April 2011
UDC: 659.1
Page range: 12
Start page: 12
End page: 12
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10150
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
URL for reference material: http://www.ukrstat.gov.ua
References (Ukraine): 1. Клод Хопкінс. Реклама. Науковий підхід. – 2007 г.
2. Матеріал сайту Державного комітету статистики України: http://www.ukrstat.gov.ua
References (International): 1. Klod Khopkins. Reklama. Naukovyi pidkhid, 2007 y.
2. Material saitu Derzhavnoho komitetu statystyky Ukrainy: http://www.ukrstat.gov.ua
Content type: Article
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2011)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
Conf_2011v2_Balaban_N-Vykorystannia_ahresyvnoi_reklamy_12.pdf230,94 kBAdobe PDFดู/เปิด
Conf_2011v2_Balaban_N-Vykorystannia_ahresyvnoi_reklamy_12.djvu16,92 kBDjVuดู/เปิด
Conf_2011v2_Balaban_N-Vykorystannia_ahresyvnoi_reklamy_12__COVER.jpg190,73 kBJPEGดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น