Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10150

Назва: Використання агресивної реклами як елементу маркетингових заходів
Автори: Балабан, Н.
Приналежність: Українська інженерно-педагогічна академія
Бібліографічний опис: Балабан Н. Використання агресивної реклами як елементу маркетингових заходів / Н. Балабан // Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — Том 2. — С. 12. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description: Balaban N. (2011) Vykorystannia ahresyvnoi reklamy yak elementu marketynhovykh zakhodiv. Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 19-20 April 2011), Volume 2, pp. 12 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
Конференція/захід: Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Журнал/збірник: Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Том: 2
Дата публікації: 19-кві-2011
Дата внесення: 16-лют-2016
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Часове охоплення: 19-20 квітня 2011 року
19-20 April 2011
УДК: 659.1
Діапазон сторінок: 12
Початкова сторінка: 12
Кінцева сторінка: 12
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10150
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://www.ukrstat.gov.ua
Перелік літератури: 1. Клод Хопкінс. Реклама. Науковий підхід. – 2007 г.
2. Матеріал сайту Державного комітету статистики України: http://www.ukrstat.gov.ua
References: 1. Klod Khopkins. Reklama. Naukovyi pidkhid, 2007 y.
2. Material saitu Derzhavnoho komitetu statystyky Ukrainy: http://www.ukrstat.gov.ua
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2011)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.