Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10150

Titolo: Використання агресивної реклами як елементу маркетингових заходів
Autori: Балабан, Н.
Affiliation: Українська інженерно-педагогічна академія
Bibliographic description (Ukraine): Балабан Н. Використання агресивної реклами як елементу маркетингових заходів / Н. Балабан // Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“, 19-20 квітня 2011 року — Т. : ТНТУ, 2011 — Том 2. — С. 12. — (Економіка, менеджмент, фінанси).
Bibliographic description (International): Balaban N. (2011) Vykorystannia ahresyvnoi reklamy yak elementu marketynhovykh zakhodiv. Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues" (Tern., 19-20 April 2011), Volume 2, pp. 12 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Materials of Ⅳ the All-Ukrainian Student Scientific Conference "Natural and Human Sciences. Current Issues"
Conference/Event: Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Journal/Collection: Матеріали Ⅳ Всеукраїнської студентської науково-технічної конференції „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“
Volume: 2
Data: 19-apr-2011
Date of entry: 16-feb-2016
Editore: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Україна, Тернопіль
Ukraine, Ternopil
Temporal Coverage: 19-20 квітня 2011 року
19-20 April 2011
UDC: 659.1
Page range: 12
Start page: 12
End page: 12
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/10150
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
URL for reference material: http://www.ukrstat.gov.ua
References (Ukraine): 1. Клод Хопкінс. Реклама. Науковий підхід. – 2007 г.
2. Матеріал сайту Державного комітету статистики України: http://www.ukrstat.gov.ua
References (International): 1. Klod Khopkins. Reklama. Naukovyi pidkhid, 2007 y.
2. Material saitu Derzhavnoho komitetu statystyky Ukrainy: http://www.ukrstat.gov.ua
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Ⅳ Всеукраїнська студентська науково-технічна конференція „Природничі та гуманітарні науки. Актуальні питання“ (2011)



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.