Lehitse Teema медіапланування

Otsi: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
või sisesta esimesed tähed:  
Näidatakse tulemusi 1 kuni 8 8 -st
TüüpIlmumisaegDate of entryPealkiriAutor(id)
Articlemai-201210-juu-2012Алгоритм інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Article20-apr-20218-juu-2021Використання евристичних методів у маркетинговому моделюванніГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Поліщук, Наталія; Golda, Nadiya; Pinak, Iruna; Polishchuk, Nataliia
Article20-apr-20218-juu-2021Засади розвитку координування як емерджентної якості ланцюга поставок інвестиційних товарівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Семенюк, Світлана Богданівна; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia; Semeniuk, Svitlana
Article201012-nov-2010Методи економічного аналізу в рекламній діяльностіГолда, Надія Михайлівна; Федорович, Роман Володимирович; Golda, Nadya; Fedorovych, Roman
Methodical recommendations201823-juu-2018Методичні вказівки для самостійної роботи з курсу: Теорія і практика рекламиГолда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Article31-jaa-20186-mär-2019Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустріїГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadia
Learning Object201823-juu-2018Реклама і рекламна діяльність . Конспект лекційГолда, Надія Михайлівна
Other18-mai-20117-juu-2011Сучасні підходи до проблем медіаплануванняГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadya