Перегляд зібрання за групою - Видавництва Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя 2018

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 10 із 10
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Thesis Abstract19-чер-201821-чер-2018«Вдосконалення збутової діяльності підприємства» (на прикладі ПАТ «ТЕРА»)Заворотна, Оксана Миколаївна
Thesis Abstract8-лют-201816-лют-2018Вдосконалення мерчандайзингових підходів до формування та управління асортиментом товарів (на прикладі мережі супермаркетів «Сільпо»)Пушкаренко, Віталій Зіновійович
Methodical recommendationsбер-20182-кві-2018Методичні вказівки до самостійної роботи з дисципліни “Маркетинговий менеджмент” для студентів денної, заочної форм навчання галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальність 8.030507 «Маркетинг»Рожко, Наталія Ярославівна; Оксентюк, Богдана Андріївна
Course of lectures201811-чер-2018Опорний конспект лекцій з курсу “Основи маркетингу” для студентів денної та заочної форм навчання усіх факультетів університетуГолда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна
Thesis Abstractгру-201827-гру-2018«Розробка стратегії конкурентоспроможності підприємства» (на прикладі ТК «Бамбуча Тур»)»Цимбалюк, Михайло Сергійович
Thesis Abstractгру-201827-гру-2018Розроблення стратегії стимулювання продажів та просування товарів підприємства ТОВ «ШРЕДЕР» на зовнішньому ринкуКарпов, Олександр Васильович
Thesis Abstract8-лют-201813-лют-2018Удосконалення комплексу маркетингу (на прикладі ДП «Фуршет Регіон»)Сичевський, Дмитро Олександрович
Thesis Abstract21-лют-201812-лют-2018Удосконалення комплексу маркетингу та впровадження сучасних методів комунікацій підприємства (на прикладі ФОП «Кондитерський Дім Блажевських»)Стефінів, Христина Володимирівна
Thesis Abstractгру-201822-гру-2018Формування стратегії збуту товарів споживчого призначення (на прикладі ПрАТ «Тернопільський молокозавод»)Бронецький, Віталій Михайлович
Thesis Abstract9-лют-201819-лют-2018Шляхи покращення конкурентного стану підприємства на прикладі ПРАТ «Тернопільський Молокозавод»Жарська, Уляна Василівна