Перегляд зібрання за групою - Конференції/заходи Ⅸ Регіональна науково-практична інтернет-конференція молодих вчених та студентів „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 21 до 40 із 120 < назад   далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Впорядкування факторів формування конкурентоспроможності підприємстваФершлядин, Олег; Fershlyadyn, Oleh
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Впровадження маркетингової стратегії в діяльність підприємств хлібопекарської промисловостіГарасим, Людмила; Garasim, Lyudmila
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Вітрина як функціональний елемент магазинуПолегонька, Наталя; Бурліцька, Оксана Петрівна; Polehonka, Nataliia; Burlitska, Oxana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Дослідження конкуренції на ринку FMCGМавдюк, Іван; Mavdiuk, Ivan
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Дослідження ринку світлотехнічної продукціїПелех, Роман; Pelech, Roman
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Еволюція маркетингових технологійКлим, Інна; Klim, Inna
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Ефективний брендинг як спосіб підвищення рівня конкурентоспроможності підприємстваБуковський, Іван; Bukovskyi, Ivan
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Зміна поведінки споживача в умовах розвитку інтернет технологійВолков, Андрій; Volkov, Andrey
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Зміст-
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Значення маркетингової товарної політики для промислових підприємствПаук, Юрій; Pauk, Yuriy
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Значення інноваційного маркетингу в діяльності підприємстваКачур, Ігор; Оксентюк, Роман Андрійович; Kachur, Igor; Oksentyuk, Roman
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Зовнішня інформація при проведенні маркетингових дослідженьОгінський, Василь; Ohinskyi, Vasyl
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Канал розподілу як частина збутової політикиБіліца, Ірина; Bilitsa, Iryna
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Класифікація видів мерчандайзингу залежно від вибраних критеріївДолгошеєв, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Dolhosheev, Vitaliy; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Компетенції в підборі персоналуКлапоущак, Ігор-Сильвестр; Klapoushchak, Ihor-Sylvestr
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Кон'юнктура ринку та її дослідженняДжерелейко, Мар’яна; Djereleyko, Maryana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Конкурентоспроможність підприємства та її рівніЧабан, Тетяна; Chaban, Tetiana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Конкуренція та її роль у формуванні стратегії підприємстваШпилик, Світлана Василівна; Бабій, Юрій; Shpylyk, Svitlana; Babiy, Yuriy
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Конкуренція як рушійна сила ринкуВакулінський, Микола; Оксентюк, Богдана Андріївна; Vakulinskyj, Mykola; Oksentyuk, Bogdana
Conference Abstract9-лис-20186-гру-2018Крауд–маркетингДишлюк, Наталя; Dyshliuk, Natalia