Перегляд зібрання за групою - Автори Oksentyuk, Bogdana

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 1 до 9 із 9
ТипДата випускуНазваАвтор(и)
Article6-бер-2015Basic principles of environmental marketingОксентюк, Богдана Андріївна; Плавуцька, Ірина; Oksentyuk, Bogdana; Plavutska, Iryna
Conference Abstract9-лис-2018Конкуренція як рушійна сила ринкуВакулінський, Микола; Оксентюк, Богдана Андріївна; Vakulinskyj, Mykola; Oksentyuk, Bogdana
Article27-тра-2014Маркетингові стратегії розвитку міжнародних корпораційOksentyuk, Bogdana
Article26-кві-2016Поняття контент-маркетингуОксентюк, Богдана Андріївна; Oksentyuk, Bogdana
Conference Abstract9-лис-2018Рекламна діяльність як елемент комплексу маркетингових комунікацій на споживчому ринкуГорошкевич, Олександр; Оксентюк, Богдана Андріївна; Goroshkevych, Oleksandr; Oksentyuk, Bogdana
Conference Abstract20-гру-2017Роль і значення реклами в сучасному суспільствіОксентюк, Богдана Андріївна; Фершлядин, Олег; Oksentyuk, Bogdana; Fershlyadyn, Oleh
Article21-лис-2017Споживацьке оцінювання якості й конкурентноздатності товарівОксентюк, Богдана Андріївна; Оксентюк, Сергій Олегович; Oksentyuk, Bogdana; Oksentyuk, Serhiy
Conference Abstract9-лис-2018Управління конкурентоспроможністю продукції ПрАТ «Тернопільський молокозавод»Оксентюк, Богдана Андріївна; Горошкевич, Олександр; Oksentyuk, Bogdana; Goroshkevych, Oleksandr
Article25-лис-2015Інформація в системі маркетингового управління підприємствомОксентюк, Богдана Андріївна; Фроленко, Ольга Михайлівна; Oksentyuk, Bogdana; Frolenko, Olga