Browsing by Author Oksentyuk, Roman

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 12 of 12
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Article27-三月-201527-一月-2016Актуальні питання процесу ефективного управління інтелектуальною власністю сучасного промислового підприємстваНагорняк, Галина Степанівна; Нагорняк, Ірина Степанівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Nahorniak, Galina; Nahorniak, Iryna; Oksentyuk, Roman
Article五月-201210-六月-2012Алгоритм інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Article27-四月-201716-六月-2017Використання інтернет-браузерів як засіб комунікації в управлінні інформаційними зв’язкамиОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-五月-20118-六月-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Other18-五月-20118-六月-2011Економічні аспекти використання методів інтернет-просування продуктуОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Conference Abstract9-十一月-20186-十二月-2018Значення інноваційного маркетингу в діяльності підприємстваКачур, Ігор; Оксентюк, Роман Андрійович; Kachur, Igor; Oksentyuk, Roman
Article30-五月-20165-六月-2016Коучинг як новий метод управління персоналомКотовська, Ірина Василівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Вовк, Юрій Ярославович; Kotovska, Iryna; Oksentyuk, Roman; Vovk, Yuriy; Котовская, Ирина Васильевна; Оксентюк, Роман Андреевич; Вовк, Юрий Ярославович
Article30-五月-201528-五月-2015Обґрунтування економічної ефективності практичного інтернет-просування інформаційного продукту на підприємствах машинобудуванняОксентюк, Роман Андрійович; Оксентюк, Роман; Oksentyuk, Roman
Article21-三月-201227-一月-2016«Партнерські програми» як один з найпоширеніших видів просування продукту в мережі ІнтернетОксентюк, Роман Андрійович; Oksentyuk, Roman
Article25-三月-201620-四月-2016Роль брендингу у забезпеченні конкурентоспроможності вітчизняних підприємствНагорняк, Галина Степанівна; Оксентюк, Роман Андрійович; Nahorniak, Halyna; Oksentyuk, Roman
Article20-三月-20145-十二月-2014Удосконалення концептуальної моделі керування просуванням інформаційного продукту машинобудівного підприємства в мережі інтернетOksentyuk, Roman
Conference Abstract9-十一月-20186-十二月-2018Інноваційні аспекти використання методів Інтернет-просування продуктуПрокопчук, Андрій; Оксентюк, Роман Андрійович; Prokopchuk, Andriy; Oksentyuk, Roman