- ELARTU — Інституційний репозитарій ТНТУ імені Івана Пулюя
Welcome to Open Access repository of Ternopil National Technical University Ivan Pul'uj in force since 2008. Prepare your own full-text electronic materials (in PDF format) and publish them in the
appropriate collection. Read our
official and
methodical materials for ELARTU. Contact the
library of TNTU (room 56) and the
administrator of the archive.
Utóbb beérkezett dokumentumok
Методичні вказівки до самостійного вивчення дисципліни “Управління проектами інформатизації”
View
Методичні вказівки для підготовки до практичних занять з дисципліни «Стратегічний маркетинг» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»/ Укл.: І. Л. Піняк, В...
View
Методичні вказівки визначають зміст та структуру дисципліни „Стратегічний маркетинг”, вимоги до підготовки студента з даного предмету, його місце та роль в структурі підготовки магістра, методику проведення практичних занять, модульного контролю, критерії оцінювання та контрольні завдання.
Опорний конспект лекцій із дисципліни "Маркетингове ціноутворення" за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / О. П. Бурліцька. – Тернопіль: ТНТУ ім.&...
View
Дисципліна "Маркетингове ціноутворення" відноситься до нормативних дисциплін з циклу професійно орієнтованих дисциплін за фаховим спрямуванням підготовки бакалаврів, які формують фаховий світогляд майбутніх економістів. Названий курс повинен сприяти формуванню висококваліфікованих фахівців у галузі управління та мар...
Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни "Рекламний менеджмент" для (магістрів) / Укл. О. П. Бурліцька.-Тернопіль: ТНТУ, 2019 р. – 46 с.
View
Сучасний період суспільно-економічного розвитку характеризується значним збільшенням споживання товарів і послуг. Донести інформацію про споживчі властивості, користь, задоволення потреб стає не можливо без застосування комунікаційних прийомів, а особливо реклами.
Сучасна реклама вже перестала бути простим інформац...
Навчально-методичні матеріали для самостійної роботи студентів з курсу "Поведінка споживачів" для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання / Укл. О. П. Бурліцька.-Тернопіль: ТНТУ, 2019 р. – 37 с.
View
Вивчення курсу "Поведінка споживачів" передбачає наявність систематичних та ґрунтовних знань із суміжних курсів (маркетинг, мотивація в економічні діяльності людини, організаційна поведінка, інфраструктура товарного ринку, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, промисловий маркетинг, маркетингова по...
Методичні вказівки та індивідуальні завдання для самостійної роботи студентів із дисципліни "Мерчандайзинг" для студентів денної та заочної форм навчання спеціальності 075 "Маркетинг" / Укл. О. П. Бурліцька – Тернопіль: ТНТУ...
View
Мерчандайзинг в останній час став достатньо популярним поняттям. Це пов’язано, перш за все, з відродженням вітчизняної роздрібної торговлі. Продуктові та речові ринки, які ще нещодавно були основними місцями покупок “середньостатистичного покупця”, сьогодні стрімко поступаються своїми позиціями сучасним роздріб...
Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни "Маркетингове ціноутворення" для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" / Укл. О. П. Бурліцька – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя , 2019 р. –&...
View
У процесі організації маркетингової діяльності підприємства важливим є формування його цінової політики, що визначає рівень ціни, стратегічний і тактичний підходи до процесу реалізації продукції на ринку у відповідній перспективі.
Опорний конспект лекцій із дисципліни "Поведінка споживачів" за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / О. П. Бурліцька. – Тернопіль: ТНТУ ім. І...
View
В ринкових умовах без знання поведінки споживачів немож¬ливо ефективно працювати на ринку. Саме ті підприємства, які зуміють дослідити особливості поведінки споживачів, а також вплинути на їхню поведінку чи принаймні врахувати її особливо¬сті в своїй діяльності, зможуть утримати чи розширити обсяги...
Опорний конспект лекцій із дисципліни «Мерчандайзинг» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / О. П. Бурліцька – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя ,...
View
В сучасних умовах торгівля є складним, багаторівневим, динамічним бізнесом. Фахівці в галузі товарознавства і комерції з метою успішної торгівлі повинні шукати покупців, виявляти їх потреби, закуповувати відповідні товари, складувати , перевозити , домовлятися про ціни та умови продажу.
При цьом...
Програма та методичні рекомендації для проходження практики «Вступ до фаху» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / О. П. Бурліцька, Л. Я. Якимиши...
View
Практика «Вступ до фаху» орієнтована на формування в студентів практичного уміння і навичок в сфері маркетингу, ознайомлення із ситуаційними поточними і тактичними завданнями в службах маркетингу підприємств, а також розвитку системного мислення в процесі нагромадження і класифікації фактичного матеріалу.&...
Influence of the premises size on the value of the daylight factor at the reference point
View
The aim of this study is to establish the influence of the width and depth of the room on the DF value at the reference point on the working surface. The study found that DF value varies inversely to the width of the premise. When the width is doubled ...
Химич І.Г. Кризові явища неможливо передбачити або існування «чорних лебедів» в економічних процесах / І.Г. Химич // Інноваційний розвиток та безпека підприємства в умовах неоіндустріального суспільства: Матеріали міжнародної науково-практичн...
View
Методичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг в галузях та сферах діяльності» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»/ Укл.: ...
View
: В методичних вказівках подано необхідний для підготовки до практичних занять методичний і теоретичний матеріал, розглянуто основні моменти, які допоможуть студентам у самостійній підготовці до практичних занять та під час надання відповідей на тестові завдання з навчальної дисципліни.
Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» на тему: «Обґрунтування стратегії розвитку підприємства (на прикладі...)» / Укл.: І. Л. Піняк, Л. Я. Якимишин–&...
View
Навчально-методична розробка містить методичні вказівки до виконання курсової роботи, зміст, алгоритм написання і зразки структури курсової роботи, наведені у додатках, а також список рекомендованої літератури.
Методичні рекомендації щодо забезпечення самостійної роботи студентів з дисципліни „Маркетинг в галузях та сферах діяльності” для студентів галузі знань 07 „Управління та адміністрування” спеціальність 075 „Маркетинг”/ Укл.: к.е.н., доц. І. Л...
View
В методичних рекомендаціях подано необхідний для виконання самостійної роботи методичний і теоретичний матеріал, розглянуто основні моменти, які допоможуть студентам у самостійній підготовці до практичних занять та під час надання відповідей на тестові завдання з навчальної дисципліни.
Рекомендовано ...
ВПВЧЕННЯ РОЗДІЛУ “ВЕКТОРНА ГРАФІКА ЗАСОБАМН П АКЕТУ СОКЕЬ ОКАУУ ” У КУРСІДПСТАН ЦІЙІІОГО IIАВЧАІІНЯ „КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА” В СНСТЕМІ АТІТОВ
View
ВНВЧЕННЯ РОЗДІЛУ “ВЕКТОРНА ГРАФІКА ЗАСОБАМН ПАКЕТУ СОКЕЬ ОКАУУ ” У КУРСІДНСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ „КОМП’ЮТЕРНА ГРАФІКА”
View
Запропонована методыка дгістанційного вквчення розділу векторна графіка засобаміі пакету Согеі Пга\\> у курсі „Комп ’ютерна графіка”. Методнка грунтуеться на базі снстемы дыстанційного навчання АТІІТОК. В роботі подано поетапне вгівчення розділу векторна графіка в режамі веб-конференціі. Продемонстровано...
Алгоритм опрацювання фотоплетизмографічного сигналу синфазним методом для визначення змін психоемоційного стану пацієнта у стоматології
View
Методологія розвитку медичних інформаційних систем
View
Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи студентів з дисципліни «Дискретна математика» галузь знань 12 «Інформаційні технології»
View
TECHNICAL AND ECONOMIC GROUNDS FOR THE PROCESS OF MANUFACTURING OF SCREW WORKING BODIES OF APPARATUS FOR PREPARATION OF FODDER MIXTURES
View
Особливості формування стратегії інтернаціоналізації суб’єктів господарювання в контексті вимог ЄС (Шляхи та еластичний інструментарій вирішення проблеми).
View
Факторний аналіз діяльності машинобудівних підприємств за показником рентабельності власного капіталу
View
Інституційні та економічні чинники розвитку науково-дослідного потенціалу України в контексті інтернаціоналізації
View
Ієрархічно-компонентний підхід до визначення категорії «інтернаціоналізація підприємства»
View
Kategóriák a DSpace rendszerben
Valamely kategória kiválasztása után böngészheti annak alkategóriáit és gyűjteményeit.
Наукове фахове видання з технічних наук
Газета Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Науковий журнал в галузі економічних наук
Гусятинський коледж Тернопільського державного технічного університету імені Івана Пулюя
Матеріали, які популяризують наукову та громадянську діяльність українського фізика Івана Пулюя
Електронне наукове фахове видання
Збірники наукових праць, колективні монографії неперіодичного характеру.
Збірники праць Тернопільського осередку Наукового товариства ім. Шевченка
Освітньо-професійні програми підготовки спеціалістів, бакалаврів, магістрів тощо
Щорічний фестиваль науки в ТНТУ ім. Івана Пулюя
Показники діяльності Тернопільского національного технічного університету ім. Івана Пулюя
Матеріали за тематикою вільного й відкритого програмного забезпечення (ВВПЗ, FOSS)
Discover
Author
- 370
Гевко, Іван Богданович
- 268
Гевко, Роман Богданович
- 188
Гевко, Иван Богданович
- 186
Hevko, Ivan Bohdanovych
- 180
Hevko, Roman Bohdanovych
- 172
Гевко, Ігор Богданович
- 138
Ляшук, Олег Леонтійович
- 138
Ткаченко, Ігор Григорович
- 136
Дзюра, Володимир Олексійович
- 131
Букетов, Андрій Вікторович
- 124
Скоренький, Юрій Любомирович
- 121
Стухляк, Петро Данилович
- 120
Гевко, Игорь Богданович
- 119
Hevko, Ihor Bohdanovych
- 118
Маркович, Ірина Богданівна
- 118
Машлій, Галина Богданівна
- 116
Васильків, Василь Васильович
- 109
Buketov, Andrii Viktorovych
- 109
Vasylkiv, Vasyl Vasyliovych
- 109
Букетов, Андрей Викторович
- .
next >