กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44549

ชื่อเรื่อง: Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризи
ชื่อเรื่องอื่นๆ: Features of the formation of innovative marketing in crisis conditions
ผู้แต่ง: Юрик, Наталія Євгенівна
Кирич, Наталія Богданівна
Yuryk, Nataliia
Kyrych, Nataliia
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Юрик Н. Є. Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризи / Наталія Євгенівна Юрик, Наталія Богданівна Кирич // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 52–53. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description (International): Yuryk N., Kyrych N. (2023) Osoblyvosti formuvannia innovatsiinoho marketynhu v umovakh kryzy [Features of the formation of innovative marketing in crisis conditions]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 52-53 [in Ukrainian].
Is part of: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Conference/Event: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/Collection: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
วันที่เผยแพร่: 30-พฤศ-2023
Date of entry: 28-กุม-2024
สำนักพิมพ์: ТНТУ
TNTU
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Temporal Coverage: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
UDC: 339.13
Number of pages: 2
Page range: 52-53
Start page: 52
End page: 53
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44549
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
References (Ukraine): 1. Даніч В. М., Татар М. С. Забезпечення стійкої взаємодії учасників інноваційного процесу в умовах глобальних викликів. Review of transport economics and management. 2021, (5 (21). С. 163-189.
2. Охріменко І. В., Вдовенко Н. М., Овчаренко Є. І., Гнатенко І. А. Інновації в системі стратегічного управління безпекою національної економіки в умовах ризиків та невизначеності глобалізації. Економіка та держава. 2021, (8). С. 4-9.
References (International): 1. Danich V. M., Tatar M. S. Zabezpechennia stiikoi vzaiemodii uchasnykiv innovatsiinoho protsesu v umovakh hlobalnykh vyklykiv. Review of transport economics and management. 2021, (5 (21). P. 163-189.
2. Okhrimenko I. V., Vdovenko N. M., Ovcharenko Ye. I., Hnatenko I. A. Innovatsii v systemi stratehichnoho upravlinnia bezpekoiu natsionalnoi ekonomiky v umovakh ryzykiv ta nevyznachenosti hlobalizatsii. Ekonomika ta derzhava. 2021, (8). P. 4-9.
Content type: Conference Abstract
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
MTEMSTE_2023_Yuryk_N-Features_of_the_formation_of_52-53.pdf435,65 kBAdobe PDFดู/เปิด
MTEMSTE_2023_Yuryk_N-Features_of_the_formation_of_52-53.djvu26,93 kBDjVuดู/เปิด
MTEMSTE_2023_Yuryk_N-Features_of_the_formation_of_52-53__COVER.png466,9 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น