Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44549

Tytuł: Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризи
Inne tytuły: Features of the formation of innovative marketing in crisis conditions
Authors: Юрик, Наталія Євгенівна
Кирич, Наталія Богданівна
Yuryk, Nataliia
Kyrych, Nataliia
Akcesoria: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Cytat: Юрик Н. Є. Особливості формування інноваційного маркетингу в умовах кризи / Наталія Євгенівна Юрик, Наталія Богданівна Кирич // Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 30 листопада 2023 року. — Т. : ТНТУ, 2023. — С. 52–53. — (Маркетингові технології та інновації в управлінні підприємствами).
Bibliographic description: Yuryk N., Kyrych N. (2023) Osoblyvosti formuvannia innovatsiinoho marketynhu v umovakh kryzy [Features of the formation of innovative marketing in crisis conditions]. Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment" (Tern., 30 November 2023), pp. 52-53 [in Ukrainian].
Część publikacji: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“, 2023
Materials of the Ⅱ Ukrainian scientific and practical Internet conference "Marketing technologies of enterprises in the modern scientific and technical environment", 2023
Konferencja/wydarzenie: Ⅱ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Journal/kolekcja: Матеріали Ⅱ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції „Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі“
Data wydania: 30-lis-2023
Date of entry: 28-lut-2024
Wydawca: ТНТУ
TNTU
Place edycja: Тернопіль
Ternopil
Zakresu czasowego: 30 листопада 2023 року
30 November 2023
UDC: 339.13
Strony: 2
Zakres stron: 52-53
Główna strona: 52
Strona końcowa: 53
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44549
Właściciel praw autorskich: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2023
Wykaz piśmiennictwa: 1. Даніч В. М., Татар М. С. Забезпечення стійкої взаємодії учасників інноваційного процесу в умовах глобальних викликів. Review of transport economics and management. 2021, (5 (21). С. 163-189.
2. Охріменко І. В., Вдовенко Н. М., Овчаренко Є. І., Гнатенко І. А. Інновації в системі стратегічного управління безпекою національної економіки в умовах ризиків та невизначеності глобалізації. Економіка та держава. 2021, (8). С. 4-9.
References: 1. Danich V. M., Tatar M. S. Zabezpechennia stiikoi vzaiemodii uchasnykiv innovatsiinoho protsesu v umovakh hlobalnykh vyklykiv. Review of transport economics and management. 2021, (5 (21). P. 163-189.
2. Okhrimenko I. V., Vdovenko N. M., Ovcharenko Ye. I., Hnatenko I. A. Innovatsii v systemi stratehichnoho upravlinnia bezpekoiu natsionalnoi ekonomiky v umovakh ryzykiv ta nevyznachenosti hlobalizatsii. Ekonomika ta derzhava. 2021, (8). P. 4-9.
Typ zawartości: Conference Abstract
Występuje w kolekcjach:Ⅱ Всеукраїнська науково-практична інтернет-конференція "Маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі" (2023)



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi