Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44092
Назва: Організація діяльності підприємств готельно-ресторанного комплексу (на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель»)
Інші назви: Organization of the activities of enterprises of the hotel and restaurant complex (on the example of Ternopil-hotel”)
Автори: Душенко, Соломія Андріївна
Dushenko, Solomiia
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Душенко С.А. Організація діяльності підприємств готельно-ресторанного комплексу (на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель»): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / С.А. Душенко — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 76 с.
Дата публікації: чер-2022
Дата подання: чер-2022
Дата внесення: 27-січ-2024
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Вовк, Ірина Петрівна
Vovk, Iryna
УДК: 57.1:640.4
Теми: господарська діяльність
готель
фінансові показники
удосконалення діяльності
персонал закладу
проєкт
економічна ефективність
economic activity
hotel
hotel and entertainment complex
service
project
work organization
Діапазон сторінок: 1-76
Короткий огляд (реферат): Душенко С. А. Організація діяльності підприємств готель-ресторанного комплексу (на прикладі ПрАТ «Тернопіль-готель»). Кваліфікаційна робота магістра (76 с., 8 рис., 18 табл., 49 літ. джерел) за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2022. Кваліфікаційна робота бакалавра присвячена розгляду питань формування, планування та організації іміджу підприємства ресторанного господарства в умовах тотальної невизначеності. У процесі дослідження розглянуто питання визначення ресторанного господарства, як об’єкту дослідження; виявлення принципів та методів формування господарської діяльності готелю; з’ясування теоретичних основ розроблення та реалізації проєктів для готельного господарства; дослідження загальної характеристики діяльності готелів; окреслення особливості розвитку ПрАТ «Тернопіль-готель»; оцінка показників фінансового стану та фінансових результатів закладу; розроблення проєкту вдосконалення господарської діяльності готелю «Тернопіль-готель»; виявлення оцінки очікуваних фінансових результатів реалізації проєкту. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблеми організації праці на підприємствах готельно-ресторанного господарства в умовах невизначеності за допомогою використання інноваційних підходів, засобів й методів і можуть бути використані ПрАТ «Тернопіль-готель» в процесі його господарської діяльності.
Dushenko S.A. Improving the work organization on the enterprises of the hotel and restaurant industry (the hotel and restaurant complex “Ternopil Hotel” as a case study). Qualifying work of the master (76 p., 8 fig., 18 tab., 49 lit.) on a specialty 241 “Hotel-restaurant business”. – Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2021. This master’s thesis is devoted to the improving the work organization of the hotel industry in the context of economic reform. In the course of research the questions of the work organization in the context of management system, its features and specifics, importance and impact of customer-oriented approach to improving the organization of labor on the hotel and restaurant industry was considered. The paper analyzes the production, economic and financial activities of the researched enterprise – the hotel complex “Ternopil Hotel”, investigate the personnel policy of the enterprise, including individual stages of recruitment and management of personnel, material and intangible motivation of employees. The practical significance of the work. The results of the study provide a basis for further research and practical solutions to the problem of work organization in the hotel and restaurant industry in terms of economic reform through innovative approaches, tools and methods and can be used by the hotel complex “Ternopil Hotel” in improving its staff and management policy.
Зміст: ЗМІСТ Вступ................................................................................................................. 8 РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА………………........................................ 11 1.1 Готельне господарство, як об’єкт дослідження……………………... 11 1.2 Особливості функціонування готельного господарства в Україні та світі……………………………………………………………………... 15 1.3 Принципи діяльності готелів в сучасних умовах господарювання... 20 Висновки до розділу 1………………………………………………………. 25 РОЗДІЛ 2 ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА (НА ПРИКЛАДІ ПрАТ «ТЕРНОПІЛЬ-ГОТЕЛЬ»)…………………………………………… 27 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємств готельного господарства............................................................................................ 27 2.2 Особливості діяльності ПрАТ «Тернопіль-готель»…………………. 33 2.3 Оцінка показників фінансового стану та фінансових результатів підприємства........................................................................................... 36 Висновки до розділу 2………………………………………………………. 43 РОЗДІЛ 3 ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО ПІДПРИЄМСТВА ПрАТ «ТЕРНОПІЛЬ-ГОТЕЛЬ»…………………………………………….. 45 3.1 Розробка проєкту діяльності ПрАТ «Тернопіль-готель» умовах пандемії……………………………………............................................ 45 3.2 Очікувані фінансові результати реалізації проєкту діяльності підприємства в умовах пандемії…........................................................ 54 Висновки до розділу 3………………………………………………………. 62 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ……………………………………………………………………....... 63 4.1 Сучасні безпекові системи у готельно-ресторанних закладах 63 4.2 Причини виникнення пожежі на кухні підприємства готельного господарства та засоби їх запобігання……………………………….. 66 ВИСНОВКИ..................................................................................................... 69 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ........................................................ 73 ДОДАТКИ........................................................................................................ 79
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44092
Власник авторського права: © Душенко С.А., 2022
Перелік літератури: 1. Bernoff J. The POST method: a systematic approach to social strategy. Groundswell: How People with Social Technologies Are Changing Everything. 2007. URL: http://blogs.forrester.com/groundswell/2007/12/ the-post-method.html (дата звернення: 20.04.2020).
2. Jones L., Palumbo D., Brown D. Coronavirus: How the pandemic has changed the world economy. URL: https://www.bbc.com/news/business-51706225
3. Агафонова Л.Г., Агафонова О.Є. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання / Навч. посібник. К.: Знання України, 2002. 358 с.
4. Архіпов В.В. Ресторанна справа: Асортимент, технологія і управління якістю продукції в сучасному ресторані: навч. посіб. Киів. 2016. 382 с.
5. Афанасьєв М.В., Гонтарєва І.В. Управління проектами: навч.-метод. посіб. Харків ВД «ІНЖЕНЕР». 2007. 272 с.
6. Бабарицька В.К., Малиновська О.Ю. Менеджмент туризму. Ту- роперейтинг. Понятійно-термінологічні основи, сервісне забезпечення тур продукту: Навчальний посібник. К.: Альтерпрес, 2004. 288 с.
7. Богдан Н.М., Корчагіна Д.С. Фактори туристичної привабливості дестинації: готельно-ресторанний бізнес. Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності у конкурентному середовищі: матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Харків / колектив авторів; Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2020. С.23-24.
8. Бойчик І.М. Економіка підприємства: підручник. Київ: Кондор. 2016. 378 с.
9. Болюх М. А, Бурчевський В. З., Горбаток М.І. Економічний аналіз. Навч.посібник .За ред. акад. НАНУ, проф. М.Г. Чумаченка. К. КНЕУ, 2001. 540 с.
10. Відстань, дезінфекція та індивідуальний захист – АІГУ розробила карантинні правила роботи готелів. 6 травня. URL: https://dt.ua/UKRAINE/vidstan-dezinfekciya-ta-individualniy-zahist-aigu-rozrobilakarantinnipravila- roboti-goteliv-346867_.html (дата звернення: 21.06.2020)
11. Герасимчук В.Г. Стратегічне управління підприємством. Графічне моделювання: Навч. посібник. К.: КНЕУ, 2000. 360 с.
12. Гоблик-Маркович Н.М., Грянило А.В. Теоретичні засади регіонального ринку готельно-ресторанного бізнесу. Тези доповідей міжнародної науково-практичної конференції «Прогресивна техніка та технології харчових виробництв, ресторанного та готельного господарств і торгівлі. Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг» (Харків, 18 жовтня 2012 р.). Харків: Знання. Ч.1. С. 247-248.
13. Голов С. Ф. Управлінський облік: підручник. Київ. 2018. 534 с.
14. Готелі запрацюють без конференц-залів, фітнесу та спа – вимоги МОЗ. Інформаційне агентство «ЛІГА:ЗАКОН». URL: https://buh.ligazakon.net/ua/news/195454_gotel-zapratsyuyut-bez-konferents-zalvftnesuta- spa--vimogi-moz (дата звернення: 21.05.2020).
15. Гріценко О.Ф., Нєшева А.Д. Соціальний медіа маркетинг як інструмент просування продукту. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013. № 4. С. 86–98.
16. Гук Х. З. Ідентифікація концептуальних особливостей функціонування та державного врегулювання розвитку готельно-ресторанного бізнесу держави. Глобальні та національні проблеми економіки. 2015. № 6. С. 134–139.
17. Давидова О.Ю. Формування системи інноваційного управління розвитком підприємств готельноресторанного господарства. Бізнес-Інформ. 2017. № 11. C. 459–464.
18. Давидова О.Ю., Полстяна Н.В. Інформаційнокомп’ютерні інновації в ресторанному бізнесі. Комунальне господарство міст. Серія «Економічні науки». 2012. № 106. С. 403–408.
19. ДСТУ 4268:2003 «Послуги туристичні. Засоби розміщення. Загальні вимоги» : наказ Держспоживстандарту від 23 грудня 2003 р. № 225. URL : www.ligazakon.ua.
20. ДСТУ 4269:2003 «Послуги туристичні. Класифікація готелів» : Національний стандарт від 17 серпня 2004 p. № 181. URL : www.ligazakon.ua.
21. Завальнюк В.В. Методика проєктування підсистеми менеджменту системі стратегічного управління підприємствами. Глобальні та національні проблеми економіки: електронне наукове фахове видання Миколаївського національного університету імені В.О Сухомлинського. Миколаїв, 2019. № 12. С. 250-253.
22. Законодавча база України. Київ. 2020. URL: http://search.ligazakon.ua/search/business/instruction/ua/ (дата звернення: 14.06.2020).
23. Іващук І.Т. Економіео-математичне моделювання. Тернопіль: ТНЕУ, 2008. 704с.
24. Клапчук М.В., Біян В.І., Брухлій Б.В. Інноваційні технології в ресторанному господарстві. Карпатський край. 2015. № 1 (2). С. 92–99.
25. Лук’янов В.О. Організація готельно-ресторанного обслуговування. Навчальний посібник. К.: Кондор-Видавництво, 2012. 346 с.
26. Мальська М. П., Пандяк І. Г. Готельний бізнес: теорія та практика: підруч. 2- вид. перероб. та доп. Київ: Центр учбової літератури, 2012. 472 с.
27. Мальська М.П., Ганич О.М. Ресторанна справа: технологія та організація обслуговування туристів (теорія і практика): підручник. Київ: Центр учбової літератури, 2013. 304 с.
28. Мацеха Д.С., Бурий С.А. Маркетинг у сфері готельно-ресторанного бізнесу та туризму. Вісник Хмельницького національного університету. 2014. №5. Т.2. C.43-47.
29. Мунін Г.Б., Змійов А.О., Зінов’єв Г.О. Управління сучасним готельним комплексом. Навч. посіб. К.: ліра-К, 2005. 520 с.
30. Муха Р. А. Дослідження стану готельно-ресторанної індустрії України та вплив пандемії COVID-19 на неї. Ефективна економіка. 2021. Вип. 7. С.
31. Національний класифікатор України: класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010 : наказ Держспоживстандарту України від 11.10.2010 р. № 457. URL : https://ips.ligazakon.net/document/FIN61334
32. Нечаюк Л. І. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент: навч. посіб. для студ. вищ. навч. К.: Центр навчальної літератури, 2006. 348 с.
33. Новикова В. І. Готельні підприємства як звичайна інфраструктура туристської діяльності. Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності у конкурентному середовищі: матеріали міжнародної науково- практичної конференції, м. Харків / колектив авторів; Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2020. С.32-34.
34. Офіційний сайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua.
35. Правила користування готелями і аналогічними засобами розміщення і надання готельних послуг : наказ Державної туристичної адміністрації України від 16 березня 2004 р. № 19. Київ, 2004.
36. Правила користування готелями і аналогічними засобами розміщення і надання готельних послуг : наказ Державної туристичної адміністрації України від 16 березня 2004 р. № 19. Київ, 2004.
37. Правила обов’язкової сертифікації готельних послуг: наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 27 січня 1999 р. № 37. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 квітня 1999 р. за № 236/3529. Київ, 1999.
38. Правила обов’язкової сертифікації готельних послуг: наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 27 січня 1999 р. № 37. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 квітня 1999 р. за № 236/3529. Київ, 1999.
39. Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України: Постанова Кабінету Міністрів України від 17 червня 2020 р. № 500. URL: https://www.kmu.gov.ua/npas/pro-vnesennya-zmin-do-deyakih-aktivkabinetuministriv- ukrayini-i170620-500 (дата звернення: 18.06.2020).
40. Про Туризм : Закон України від 15.09.1995 № 324/95-ВР зі змінами та доповненнями. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/324/95-вр#Text
41. Про Туризм : Закон України від 15.09.1995 № 324/95-ВР зі змінами та доповненнями. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/324/95-вр#Text
42. Прокопенко Н. С., Виклюк М.І., Бакеренко Н. П. Фінансово- економічний механізм управління діяльністю готельних підприємств : монографія. Л. : Ліга-Прес, 2013. 192 c.
43. Ресурсосбережение. Термины и опредиления: ГОСТ Р 52104-2003. – М. : Госстандарт России, 2003. с. 12 (Национальные стандарты Российской Федерации).
44. Роглев Х.Й., Маркелов В.Л. Організація обслуговування в готельних комплексах (на прикладі готельного комплексу «Братислава»). К.: КУТЕП. 2004. 163 с.
45. Соколенко А.С., Онопрієнко К.Ю. Підвищення конкурентоспроможності підприємств ресторанного господарства за рахунок упровадження системи якості. Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності у конкурентному середовищі: матеріали міжнародної науково- практичної конференції, м. Харків / колектив авторів; Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2020. С.36-38.
46. Столярчук В. Н. Стратегическоепланированиеразвитиягостинично- ресторанногобизнеса. Технологический аудит и резервыпроизводства. 2014. № 6 / 4 (20). С. 34-36.
47. Ткаченко Т. І., Мельниченко С. В., Новак М. В. Управління якістю готельних послуг : монографія. Київ : Київський національний торгово- економічний університет, 2006. 234 с.
48. Федорченко В.К., Лук’янова Л.Г., Дорошенко Т.Т., Мініч І.М. Уніфіковані технології готельних послуг. К.: Вища школа, 2001. 237с.
49. Яцун Л.М. Сфера харчування населення як природно-соціально- економічна система: методологія формування та розвитку. Економічний аналіз. 2014. Т. 16. № 1. С. 155–166.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Dushenko S_A_2022.pdf1,69 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Душенко.docx20,65 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора