Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44091
Назва: Імідж: планування, формування, просування (на прикладі ресторану «Едем»)
Інші назви: Image: planning, formation, promotion (on the example of the restaurant "Edem")
Автори: Ковалик, Оксана Володимирівна
Kovalyk, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Ковалик О.В. Імідж: планування, формування, просування (на прикладі ресторану «Едем»): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / О.В. Ковалик — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 64 с.
Дата публікації: чер-2022
Дата подання: чер-2022
Дата внесення: 27-січ-2024
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Вовк, Ірина Петрівна
Vovk, Iryna
УДК: 35.078.7
Теми: ресторан
ресурси
технології
фінансові показники
restaurant
technology
financial indicators
resources
Діапазон сторінок: 1-64
Короткий огляд (реферат): Ковалик О. В. Імідж підприємства (планування, формування, просування) готельно-ресторанного підприємства (на прикладі ресторану «Едем»). Кваліфікаційна робота бакалавра ( 64 с., 17 рис., 14 табл., 29 літ. джерел) за спеціальністю 241 “Готельно-рестораннва справа”. – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2022. Дана кваліфікаційна робота присвячена розгляду питань забезпечення ефективного управління іміджем підприємства ресторанного бізнесу у сучасних умовах його функціонування. У процесі дослідження розглянуто питання щодо особливостей формування та функціонування ринку ресторанної сфери в Україні. У роботі проаналізовано організаційно-управлінську та фінансову діяльність ресторану “Едем”. Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення проблеми забезпечення ефективного формування іміджу підприємства ресторанного бізнесу.
Kovalyk O.V. Image (planning, formation, promotion) hotel and restaurant company (the restaurant “Edem” as a case study). Bachelor's qualification work (64 p., 17 fig., 14 tab., 29 lit.) on a specialty 241 “Hotel-restaurant business”. – Ternopil Ivan Pul'uj National Technical University. Faculty of Economics and Management. – Ternopil, 2022. This master’s thesis is devoted to the issues of ensuring effective image of the restaurant business in the modern conditions of its operation. In the course of the research the issues of peculiarities of formation and functioning of the restaurant market in Ukraine. The paper analyzes the organizational, managerial and financial activities of the restaurant “Edem”. The practical significance of the work. The results of the study provide a basis for further research and practical solutions to the problem of effective management of image of the restaurant business.
Зміст: ЗМІСТ Вступ................................................................................................................. 6 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА……………….................................. 8 1.1 Ресторанне господарство, як об’єкт дослідження…………………... 8 1.2 Принципи та методи формування іміджу ресторану……………….. 11 1.3 Теоретичні основи розроблення та реалізації проєктів для ресторанного господарства…………………………………………… 17 Висновки до розділу 1………………………………………………………. 23 РОЗДІЛ 2. ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА (НА ПРИКЛАДІ РЕСТОРАНУ «ЕДЕМ»……………………………………………………………………… 24 2.1 Загальна характеристика діяльності підприємств ресторанного господарства............................................................................................ 24 2.2 Особливості розвитку ресторану «Едем»………………………..…... 30 2.3 Оцінка показників фінансового стану та фінансових результатів закладу..................................................................................................... 33 Висновки до розділу 2………………………………………………………. 40 РОЗДІЛ 3. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ РЕСТОРАНУ «ЕДЕМ»……………………………………………………………………… 42 3.1 Розробка проєкту вдосконалення іміджу ресторану «Едем»………. 42 3.2 Оцінка очікуваних фінансових результатів реалізації проєкту......... 54 Висновки до розділу 3………………………………………………………. 56 РОЗДІЛ 4 БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ………………………………………………………………………... 57 4.1 Охорона праці…………………………………………………………. 57 4.2 Пожежна безпека……………………………………………………… 59 ВИСНОВКИ..................................................................................................... 61 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ........................................................ 65 ДОДАТКИ........................................................................................................ 70
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44091
Власник авторського права: © Ковалик О.В., 2022
Перелік літератури: 1. Імідж, бренд, та репутація: їх взаємозв’язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб [Електронний ресурс] / О. Ю. Трач, О. І.Карий. Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2011_706/24.pdf
2. Сутність і значення позитивного іміджу для підприємства [Електронний ресурс] / Ю.В. Строцюк. Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Ekonomika/2010_684/51.pdf
3. Орбан-Лембрик Л.Е. Психологія управління: посібник / Орбан-Лембрик Л.Е. - К.: Академвидав, 2003. — 568 с.
4. Імідж підприємства як складова бренда торговельного підприємства [Електронний ресурс] / Л.В. Балабанова, Я.В. Приходченко. // Науковий вісник ЛНАУ. 2009. - №5. - с.34. - Режим доступу:http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Tiru/2009_28_3/1.pdf
5. Сутність і значення позитивного іміджу для підприємства [Електронний ресурс] / Ю.В. Строцюк. Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Ekonomika/2010_684/51.pdf
6. Антонова В.А. Конкуренція і управління конкурентоспроможністю підприємств ресторанного господарства в умовах становлення ринку. Науковий вісник Полтавського університету споживчої кооперації України. 2007. № 1(21). С. 54–57.
7. Офіційний сайт Державної служби статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua.
8. Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства. Підручник для вищих навчальних закладів / За загальною редакцією П’ятницької Н.О. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 584 с.
9. Муха Р. А. Дослідження стану готельно-ресторанної індустрії України та вплив пандемії COVID-19 на неї. Ефективна економіка. 2021. Вип. 7.
10. Як київські ресторани переживають карантин. 2020. URL: https://www.thevillage. com.ua/village/food/food-situ ation/295543-guide-quarantine-2020 (дата звернення: 10.05.2021).
11. Десяткіна І. В. Порядок проведення внутрішнього контролю в закладах ресторанного господарства. Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу. 2011. № 3 (21) Ч. 2. С. 44-52
12. Домбик О. М. Облік і внутрішній контроль в управлінні діяльністю підприємств готельно-ресторанного бізнесу : дис. канд. ек. наук : 08.00.09 / Домбик Ольга Миколаївна. Львів, 2016. 293 с.
13. Качала Т. М., Петровська І. О. Значення готельно-ресторанного бізнесу в господарчій системі регіону. Вчені записки ТНУ імені В. І. Вернадського. Серія: Економіка і управління. 2018. №5. С. 54–58.
14. Корнілевська М. О. Управління готельним бізнесом та тенденції його розвитку. URL : https://tourlib.net/statti_ukr/kornilevska.htm
15. Мальська М. П., Пандяк І. Г. Готельний бізнес: теорія та практика: підруч. 2- вид. перероб. та доп. Київ: Центр учбової літератури, 2012. 472
16. Мацеха Д.С., Бурий С.А. Маркетинг у сфері готельно-ресторанного бізнесу та туризму. Вісник Хмельницького національного університету. 2014. №5. Т.2. C.43-47.
17. Мельниченко С. В., Магалецький А. В. Маркетингова політика в готельному бізнесі : монографія. Київ : Київський національний торгово- економічний університет, 2011. 344 с.
18. Національний класифікатор України: класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010 : наказ Держспоживстандарту України від 11.10.2010 р. № 457. URL : https://ips.ligazakon.net/document/FIN61334
19. Правила користування готелями і аналогічними засобами розміщення і надання готельних послуг : наказ Державної туристичної адміністрації України від 16 березня 2004 р. № 19. Київ, 2004.
20. Правила обов’язкової сертифікації готельних послуг: наказ Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 27 січня 1999 р. № 37. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 15 квітня 1999 р. за № 236/3529. Київ, 1999.
21. Про Туризм : Закон України від 15.09.1995 № 324/95-ВР зі змінами та доповненнями. URL : https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/324/95-вр#Text
22. Прокопенко Н. С., Виклюк М.І., Бакеренко Н. П. Фінансово-економічний механізм управління діяльністю готельних підприємств : монографія. Л. : Ліга-Прес, 2013. 192 c.
23. Ремеслова О. Л. Стратегічне управління підприємством готельного господарства : автореф. дис. … канд. екон. наук: спец. 08.00.04. Донецьк, 2010. 21 с.
24. Ткаченко Т. І., Мельниченко С. В., Новак М. В. Управління якістю готельних послуг : монографія. Київ : Київський національний торгово- економічний університет, 2006. 234 с.
25. Орбан-Лембрик Л.Е. Психологія управління: посібник / Орбан-Лембрик Л.Е. - К.: Академвидав, 2003. — 568 с.
26. Сучасне підприємництво: довідник / [Сизоненко В.О.]. - К.: Знання-Прес, 2007. - 440 с.
27. Імідж підприємства як складова бренда торговельного підприємства [Електронний ресурс] / Л.В. Балабанова, Я.В. Приходченко. // Науковий вісник ЛНАУ. 2009. - №5. - с.34. - Режим доступу:http://www.nbuv.gov.ua/portal/soc_gum/Tiru/2009_28_3/1.pdf
28. Імідж, бренд, та репутація: їх взаємозв’язок і вплив на розвиток територій, організацій та окремих осіб [Електронний ресурс] / О. Ю. Трач, О. І. Карий. Режим доступу:http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Logistyka/2011_706/24 .pdf
29. Методи оцінки іміджу фірми та їх застосування [Електронний ресурс] /В.А. Вардеванян. Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/natural/Vnulp/Ekonomika/2010_684/51.pdf
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_ Kovalyk O_V_2022.pdf2,69 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Ковалик.docx19,37 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора