Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44087
Назва: Впровадження інноваційних технологій на підприємствах готельно-ресторанного господарства (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Три бажання»)
Інші назви: Introduction of innovative technologies at the enterprises of hotel and restaurant economy (on the example of the hotel and restaurant complex "Three wishes")
Автори: Крисоватий, Євген Іванович
Krysovatyi, Yevhen
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Крисоватий Є.І. Впровадження інноваційних технологій на підприємствах готельно-ресторанного господарства (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Три бажання»): дипломна робота бакалавра за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / Є.І. Крисоватий — Тернопіль: ТНТУ, 2022. — 73 с.
Дата публікації: чер-2022
Дата подання: чер-2022
Дата внесення: 26-січ-2024
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Владимир, Ольга Михайлівна
Vladymyr, Olha
Теми: інновація
технологічний прогрес
готельно-ресторанне господарство
innovation
technological progress
hotel and restaurant industry
Діапазон сторінок: 1-73
Короткий огляд (реферат): Крисоватий Є.І. Впровадження інноваційних технологій на підприємствах готельно-ресторанного господарства (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «Три бажання») Кваліфікаційна робота бакалавра (73 с., 11 рис., 12 табл., 18 літ. джерел) за спеціальністю 241 «Готельно-ресторанна справа». – Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. – Тернопіль, 2022. 1. Дана бакалаврська робота присвячена розгляду питань впровадження інноваційних технологій на підприємствах готельно-ресторанного господарства. У контексті цього досліджено технологічний прогрес як фактор інновацій в готельно-ресторанній індустрії, визначено термін «інновація» та досліджено вплив інновацій на конкурентоспроможність підприємств готельно-ресторанного бізнесу, досліджено міжнародний досвід використання технологічних інновацій в готельно-ресторанному бізнесі; проаналізовано основні показники фінансово-господарської діяльності готельно-ресторанного комплексу «Три бажання»; досліджено систему управління маркетинговою діяльністю готельно-ресторанного комплексу «Три бажання»; запропоновано використовувати структуру, яка передбачає формування групи ініціативних співробітників, на чолі з керівником закладу; виділено найбільш ефективні рішення для підвищення інноваційної активності та мотивації інноваційної активності персоналу готельно-ресторанного комплексу «Три бажання». Практична значимість роботи. Результати проведеного дослідження створюють основу для подальших досліджень й практичного вирішення впровадження інноваційних технологій на підприємствах готельно-ресторанного господарства за допомогою запропонованих пропозицій і можуть бути використані готельно-ресторанним комплексом «Три бажання» у процесі покращення його управлінської та організаційно-економічної політики.
Krysovatyi E.I. Introduction of innovative technologies at the enterprises of hotel and restaurant economy (on the example of the hotel and restaurant complex "Three wishes") Qualification work of a bachelor (73 pages, 11 figures, 12 tables, 18 literary sources) in the specialty 241 "Hotel and restaurant business". - Ternopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. - Ternopil, 2022. 1. This bachelor's thesis is devoted to the introduction of innovative technologies in the hotel and restaurant industry. In this context, technological progress as a factor of innovation in the hotel and restaurant industry is studied, the term "innovation" is defined and the impact of innovation on the competitiveness of hotel and restaurant business is studied, international experience of technological innovation in hotel and restaurant business is studied; the main indicators of financial and economic activity of the hotel and restaurant complex "Three Wishes" are analyzed; the system of management of marketing activity of hotel and restaurant complex "Three wishes" is investigated; it is proposed to use a structure that provides for the formation of a group of initiative staff, led by the head of the institution; the most effective decisions for increase of innovative activity and motivation of innovative activity of the personnel of hotel and restaurant complex "Three wishes" are allocated. Practical significance of the work. The results of the study provide a basis for further research and practical solutions to the introduction of innovative technologies in the hotel and restaurant industry with the proposed proposals and can be used by the hotel and restaurant complex "Three Wishes" in improving its management and organizational and economic policy.
Зміст: ЗМІСТ ВСТУП ............................................................................................................. 7 РОЗДІЛ 1. ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА ЇХ РОЗВИТОК В ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННІЙ ІНДУСТРІЇ 10 1.1. Технологічний прогрес як фактор інновацій в готельно-ресторанній індустрії 10 1.2. Визначення терміну інновації. Вплив інновацій на конкурентоспроможність підприємств готельно-ресторанного бізнесу 15 1.3. Міжнародний досвід використання технологічних інновацій в готельно-ресторанному бізнесі 22 РОЗДІЛ ІІ. АНАЛІЗ ВИРОБНИЧО-ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ «ТРИ БАЖАННЯ» 28 2.1. Загальна характеристика готельно-ресторанного комплексу “Три бажання” та визначення основних техніко-економічних показників його діяльності 28 2.2. Аналіз трудових та матеріальних та фінансових ресурсів готельно-ресторанного комплексу «Три бажання» 34 2.3. Дослідження системи управління маркетинговою діяльністю готельно-ресторанного комплексу «Три бажання» 43 РОЗДІЛ ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ПРОДАЖУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ НА ОСНОВІ ТЕХНОЛОГІЧНИХ ІННОВАЦІЙ НА ПРИКЛАДІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО КОМПЛЕКСУ «ТРИ БАЖАННЯ» 49 3.1. Соціальні мережі та мобільні програми як інструмент просування послуг готельно-ресторанного комплексу «Три бажання» 49 3.2. Рекомендації щодо впровадження та просування інноваційних технологій у готельно-ресторанному комплексі «Три бажання» 54 РОЗДІЛ 4. БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ, ОСНОВИ ОХОРОНИ ПРАЦІ 4.1 Системи безпеки готельно-ресторанного комплексу «Три бажання» 4.2. Пожежна профілактика готельно-ресторанного комплексу «Три бажання»: причини виникнення та засоби запобігання ВИСНОВКИ………………………………………………………………….. 61 61 63 67 БІБЛІОГРАФІЯ ………………………………… 72
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44087
Власник авторського права: © Крисоватий Є.І., 2022
Перелік літератури: 1. Автоматизація готельного бізнесу. UBR: http://plenet.com.ua/?p=1118 Режим доступу: 04.02.2022.
2. Б.М. Андрушків, Н.Б. Кирич, О.Б. Погайдак Інноваційна діяльність підприємств та організацій як метод стабілізації економіки регіонів України. Вісник економічної науки України — 2009. — № 1(15). — С. 23-25.
3. Амоша О. І. Інноваційний шлях розвитку України: проблеми та рішення // Економіст. — 2005. — № 6ю. — С. 28
4. Ілляшенко С. М. Управління інноваційним розвитком: Навч. посіб. — 2-ге вид., перероб. і доп. — Суми: ВТД «Університетська книга»; К.: Видавничий дім «Княгиня Ольга», 2005. — 324 с.
5. Кузь Т. - Інноваційні центри: створення і функціонування (2018) Наукова періодика України Економіка і управління Кузь Т. Інноваційні центри: створення і функціонування / Т. Кузь // Економіка і управління. - 2018. - № 2. - С. 12-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/econupr_2018
6. Лапко О. Інноваційна діяльність у системі державного регулювання: Монографія. — К.: Інститут економ. прогнозування НАН України, 1999. — 342 с.
7. 5 основних потреб мандрівників, які не розлучаються з гаджетами. UBR: https://www.trans-port.com.ua/5-osnovnyx-potrebnostej-puteshestvennikov-kotorye-ne-rasstayutsya-s-gadzhetami/ Режим доступу: 12.02.2022.
8. Портал Hotelier.PRO. Бронювання за допомогою штучного інтелекту стало дійсністю. Розробники Siri створили голосовий помічник, здатний бронювати готелі.: UBR: https://hotelier.pro/news/item/1396-viv/ Режим доступу: 12.02.2022.
9. Портал ProHotelia. Подорожі, мобільні технології та чат-боти. UBR: http://prohotelia.com/2017/05/chatbot-v-turizme/ Режим доступу: 12.02.2022.
10. Портал ProHotelia. У Японії туристи зможуть розраховуватись з готелями та ресторанами відбитками пальців. UBR:http://prohotelia.com/2016/04/tourists-in-japan-to-use-fingerprints-as-currency/Режим доступу: 14.02.2022.
11. Портал ProHotelia. Інновації у ресторанному бізнесі: маленький 3D-кухар у тарілці гостя. UBR: http://prohotelia.com/2015/06/le-petit-chef//Режим доступу: 14.02.2022.
12. Портал ProHotelia. Інноваційні фішки та технології у готельних номерах Starwood. UBR: http://prohotelia.com/2015/05/high-tech-hotel-rooms///Режим доступу: 14.02.2022.
13. Портал Hotelier.PRO, Marriott и Hotels.com удосконалюють свої додатки. Мобільний консьєрж, електронний ключ і гнучка реєстрація. UBR: https://hotelier.pro/use/item/1718-hiltonkey// Режим доступу: 17.02.2022.
14. Портал Hotelier.PRO, Тренди готельної автоматизації. Hilton персоналізує мобільний додаток. UBR: https://hotelier.pro/use/item/1718-hiltonkey// Режим доступу: 17.02.2022.
15. Твисс, Бр. Управление научно-техническими нововведениями [Текст] / Брайан Твисс; сокр. пер. с англ. А. Г. Медведева; [предисл. К. Ф. Пузыни]. – М. : Экономика, 1989. – с. 32-49
16. Федулова Л. І. Інноваційна економіка: Підручник. — К.: Либідь, 2006. — 480 с.
17. Betz, F. Managing Technology: Competing Through New Ventures, Innovation, and Corporate Research [Text] / F. Betz // Englewood Cliffs. — N. J. : Prentice Hall, 1987
18. Schumpeter, J. A. The Theory of Economi cDevelopment: An Inquiry into Profits, Capital, Credit, Interest and the Business Cycle [Text] / J. A. Schumpeter. –N. J. : Transaction Publ., 2008. – P. 89.
Тип вмісту: Bachelor Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — Готельно-ресторанна справа (бакалаври)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
dyplom_Krysovatyi Ye_I_2022.pdf1,38 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
Авторська довідка_Крисоватий.doc49 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора