Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44058
Назва: Напрями вдосконалення організації управління персоналом у закладі ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану “Едем”)
Інші назви: Increasing the efficiency of managing the financial and economic processes of a restaurant enterprise (using the example of the restaurant “Edem”)
Автори: Солтис, Михайло Віталійович
Soltys, Mikhailo
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Бібліографічний опис: Солтис М. В. Напрями вдосконалення організації управління персоналом у закладі ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану “Едем”) : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / М. В. Солтис. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 109 с.
Дата публікації: гру-2023
Дата подання: гру-2023
Дата внесення: 25-січ-2024
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Науковий керівник: Паляниця, Віктор Анатолійович
Palyanitsa, Victor
УДК: 005.591
Теми: ресторан
ресторанний заклад
фінансово-економічні процеси
бізнес-процеси
бізнес-середовище
організаційно-інформаційний механізм
забезпечення
фінансові показники
ресурси
персонал
restaurant
restaurant establishment
financial and economic processes
business processes
business environment
organizational and information mechanism
provision
financial indicators
resources
personnel
Діапазон сторінок: 1-109
Короткий огляд (реферат): Солтис М. В. Напрями вдосконалення організації управління персоналом у закладі ресторанного бізнесу (на прикладі ресторану “Едем”). Кваліфікаційна робота магістра ( с. 109, 57 літ. джерел) за спеціальністю 241 “Готельно-ресторанна справа”. - Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя. Факультет економіки та менеджменту. - Тернопіль, 2023. Дана кваліфікаційна робота магістра присвячена обґрунтуванню теоретичних положень, розробленню науково-методичних і практичних рекомендацій з пошуку ефективних напрямів вдосконалення організації управління персоналом у закладі ресторанного бізнесу. У розрізі обраної теми було розглянуто теоретичні аспекти визначення організації управління персоналом у закладах ресторанного бізнесу; досліджено організацію управління персоналом у ресторані “Едем”; рекомендовано напрями вдосконалення організації управління персоналом у ресторані “Едем”. Практична значимість роботи полягає у можливості використання запропонованих практичних рекомендацій із можливостями вдосконалення організації управління персоналом у закладі ресторанного бізнесу: створення кулінарної студії з проведення майстер-класів у ресторані “Едем” як можливість розвитку персоналу, а також створення внутрішнього навчального центру для працівників ресторанного закладу. Практичне значення отриманих результатів полягає також у визначенні теоретичних положень та формуванні висновків, викладених у роботі, що дозволяють розширити та систематизувати знання у галузі організації управління персоналом у ресторанній діяльності.
Soltys M. V. Increasing the efficiency of managing the financial and economic processes of a restaurant enterprise (using the example of the restaurant “Edem”). Master’s qualification thesis ( pages 109, 57 literary sources) in specialty 241 “Hotel and restaurant business”. - Temopil National Technical University named after Ivan Pulyuy. Faculty of Economics and Management. - Temopil, 2023. This master’s qualification work is devoted to the substantiation of theoretical provisions, the development of scientific-methodical and practical recommendations for the search for effective directions for improving the organization of personnel management in a restaurant business establishment. In terms of the selected topic, the theoretical aspects of defining the organization of personnel management in restaurant business establishments were considered; the organization of personnel management in the restaurant “Edem” was investigated; directions for improving the organization of personnel management in the restaurant “Edem” are recommended. The practical significance of the work lies in the possibility of using the proposed practical recommendations with the possibilities of improving the organization of personnel management in a restaurant business establishment: the creation of a culinary studio for conducting master classes in the restaurant “Edem” as an opportunity for staff development, as well as the creation of an internal training center for restaurant employees. The practical significance of the obtained results also lies in the determination of theoretical provisions and the formation of conclusions presented in the work, which allow to expand and systematize knowledge in the field of personnel management organization in restaurant activities.
Зміст: ЗМІСТ ВСТУП 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ВИЗНАЧЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ У ЗАКЛАДАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 1.1. Дослідження понятійного апарату персоналу підприємства 1.2. Професійні компетенції персоналу як важливий чинник організації управління персоналом у ресторанному господарстві 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ У РЕСТОРАНІ “ЕДЕМ” 2.1. Загальна характеристика управлінських процесів на підприємстві ресторанного господарства 2.2. Дослідження процесного управління в управлінні персоналом ресторану “Едем” 2.3. Аналізування фінансово-господарської діяльності ресторанного закладу 3. НАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ У РЕСТОРАНІ “ЕДЕМ” 3.1. Пропозиції створення кулінарної студії з проведення майстер-класів у ресторані “Едем” як можливість розвитку персоналу 3.2. Пропозиції створення внутрішнього навчального центру для працівників ресторанного закладу РОЗДІЛ 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 4.1. Організація охорони праці у ресторані “Едем” 4.2. Забезпечення ефективної роботи персоналу при розробленні та реалізації заходів з евакуації персоналу та клієнтів ресторанного закладу ВИСНОВКИ БІБЛІОГРАФІЯ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44058
Власник авторського права: © Солтис М.В., 2023
Перелік літератури: 1. Аветисова А. О., Палій Н. С. Економіка ресторанного господарства: навч.-метод. посіб. Донецьк: ДонНУЕТ, 2010. 174 с.
2. Азарян Е. М. Споживчий ринок: становлення й розвиток: монограф. НАН України, Ін-т економіки пром-сти. Донецьк, 2012. 304 с.
3. Андрушків Б. М. Особливості підвищення професійного рівня кадрів готельно-ресторанного бізнесу та соціальне страхування працюючих в умовах євроінтеграційних перетворень. Б. М. Андрушків, Н. Б. Кирич, О. Б. Погайдак, С. М. Співак, Р. П. Шерстюк // Вісн. економічної науки України: Наук, журн., 2017. №2 (33). Київ. С. 3-6.
4. Андрушків Б. М., Кузьмін О. Є. Основи менеджменту: методичні положення та приклади, механізми: друге вид., перероб. і доп. Тернопіль: Лілея, 1997. 292 с.
5. Андрушків Б. М., Харів П. С., Кирич Н. Б. Економіка підприємства: посіб. з самост. вивч. курсу. Тернопіль: ТІСІТ, 2007. 312 с.
6. Архіпова В. В. Ресторанна справа: асортимент, технологія і управління якістю продукції в сучасному ресторані / В. В. Архіпов, Т. В. Іванников, А. В. Архіпов. К.: Центр учбової літератури, 2007. 382 с.
7. Архіпов В. В. Організація ресторанного господарства: навч. посіб., 3-тє вид. К.: Центр учбової літератури, 2016. 280 с.
8. Архіпов В. В., Русавська В. А. Організація обслуговування в закладах ресторанного господарства. К.: Центр учбової літератури, 2009. 342 с.
9. Банько В. Г. Будівлі, споруди та обладнання туристських комплексів: навч. посібн., 2-е вид. К.: Дакор, 2008. 328 с.
10. Банько В. Г. Будівлі, споруди, обладнання туристичних комплексів та їх експлуатація: навч. посіб. К.: Центр інформаційних технологій. 2006. 292 с.
11. Бачевський Б. Є., Заблодська І. В., Решетняк О. О. Потенціал і розвиток підприємства: навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2009. 400 с.
12. Белопольська Т. В. Стратегічне управління розвитком підприємствами реального сектору економіки: механізми, методи, моделі: монограф. Т. В. Белопольська, В. М. Андрієнко, Я. В. Лендел, О. О. Плахотнік. Донецьк, 2012. 156 с.
13. Бойко М. М. Соціальний капітал як чинник конкурентоспроможності підприємств сфери послуг. Теоретичні та прикладні питання економіки. 2014. Вип. 1. С. 486-495.
14. Богач А. О., Самодай В. П. Основні аспекти розвитку ресторанного господарства // Стан і перспективи сучасного туризму: матеріали І Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю, 22-23 листопада 2012 року. Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Сумський державний педагогічний університет ім. А. С. Макаренка, Інститут фізичної культури. Суми: Університетська книга, 2012. С. 3-9.
15. Ванієва А. Р. Методичні засади економічної оцінки виробничо- ресурсного потенціалу господарської діяльності // Агросвіт. 2013. № 9. С. 50-53.
16. Василенко А. В. Менеджмент сталого розвитку підприємств: монограф. Київ: Центр уч. літ., 2015. 648 с.
17. Войчак А. В. Маркетинговий менеджмент: підруч. К: КНЕУ, 2008. 290 с.
18. Герасимчук В. Г. У пошуках успішної моделі економічного розвитку. Стратегічне управління національним економічним розвитком: монограф.: в 2 т. Зазаг. ред. О. В. Кендюхова. Донецьк: ДВНЗ Доннту, 2013. Т. 1, С. 85-96.
19. Городянська Л. В. Відтворювальні економічні ресурси: теорія та методологія обліку і аналізу: монографія. Київ: КНЕУ, 2013. 259 с.
20. Гошко А. Ю., Солтис М. В., Паляниця В. А. Сучасне становище підприємств готельно-ресторанної сфери // Матеріали II Міжнародної науково- практичної конференції “Світові досягнення і сучасні тенденції розвитку туризму та готельно-ресторанного господарства” (10 листопада 2023 p.). Запоріжжя: НУ “Запорізька політехніка”, 2023. 1268 с. С. 844-848.
21. Давидова О. Особливості застосування інновацій у розвиток туристичної галузі України. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Економіка. 2015. № 7 (172). С. 65-69.
22. Єфремов М. Штучний інтелект, історія та перспективи розвитку. Вісник ЖДТУ Серія “Технічні науки”. 2008. № 2 (45). С. 123-127. URL: http://vtn.ztu. edu.ua/article/view/81625/79214
23. Жарко В. Є., Панченко К. Г., Іваник Н. М., Островська Г. Й. Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності // VIII Всеукраїнська науково- практична конференція пам’яті почесного професора ТНТУ, академіка НАН України М. Г.Чумаченка: “Інновації: аспекти управління, виробництва, сфери обслуговування”. 28 березня 2019 р. Тернопіль: ТНТУ. С. 30-31. URL: http: //el artu. tntu.edu.ua/handl e/lib/28209?locale=j a.
24. Завадинська О. Ю., Литвиненко T. Є. Організація ресторанного господарства за кордоном: навч. посіб. К.: КНТЕУ, 2004. 365 с.
25. Іванова В. В. Людський капітал як чинник забезпечення конкурентоспроможності підприємств туристичного бізнесу. Актуальні проблеми економіки. 2014. № 5 (155). С. 321-327.
26. Кочума І. Ю. Соціальний капітал як чинник підвищення ефективності використання економічного потенціалу. Проблеми і перспективи розвитку банківської системи України, 2014. Вип. 40. С. 146-154.
27. Кузнецова Н. М. Основи економіки готельного та ресторанного господарства. К.: Інститут туризму, 1997. 176 с.
28. Литвиненко Т. Є. Організація виробництва у громадському харчуванні: опорн. консп. лекцій. К.: КНТЕУ, 2002. 235 с.
29. Мазаракі А. А., Пересічний М. І., Шаповал С. Л. Проектування закладів ресторанного господарства та ін.: навч. посіб. для вищ. навч. закл. / за ред. А. А. Мазаракі. 2-ге вид., переробл. та допов. К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2010. 340 с.
30. Мостова Л. М., Новікова О. В. Організація обслуговування на підприємствах ресторанного господарства: навч. посіб. К.: Ліра-К, 2010. 388 с.
31. Нечаюк Л. І., Телеш Н. О. Готельно-ресторанний бізнес: менеджмент. URL: http: //tourlib. net/bo oks_ukr/nechauk22. htm.
32. Особливості підвищення професійного рівня кадрів готельно- ресторанного бізнесу та соціальне страхування працюючих в умовах євроінтеграційних перетворень. Б. М. Андрушків, Н. Б. Кирич, О. Б. Погайдак, С. М. Співак, Р. П. Шерстюк // Вісник економічної науки України: Наук, журн., 2017. №2 (33). Київ. С. 3-6.
33. Островська Г. Й. Особливості розвитку готельно-ресторанної справи: кухні народів світу. Навч. посібник. Тернопіль : Підручники і посібники, 2018. 268 с.
34. Островська Г. Й. Мотивування персоналу щодо підвищення рівня інтелектуалізації праці в умовах новітньої управлінської парадигми. Review of transport economics and management. 2022. №7 (23). 2022. C. 156-167.
35. Островська Г. Й. Особливості стратегічного управління персоналом підприємства. VI Міжнародна науково-практична конференція Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні. 2023. С. 319-322.
36. Отттипок І. М. Розвиток закладів ресторанного господарства на концептуальних засадах інновацій. Підприємництво і торгівля, 2017. Вип. 21. С. 101-105. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Torg_2017_21_20
37. Поплавська А. В. Національно-культурні традиції харчування в сучасних ресторанах. URL: https://joumal-knukim. com. ua/index. php/culturology/article/do wnload/60/226
38. П’ятницька Г. T. Тенденції розвитку ресторанного господарства в Україні. Вісник КНТЕУ. 2010. № 8. С. 24-32.
39. Романенко О. О., Яворська О. Г. Соціальний капітал в умовах інтелектуалізації підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Економіка та держава. 2018. №4. С. 26-31.
40. Ростовський В. С., Колісник А. В. Система технологій харчових виробництв: навч. посіб. К: Кондор, 2008. 256 с.
41. Ростовський В. С. Теоретичні основи технології громадського харчування. Загальна частина: навч. посіб. для ВНЗ. К: Кондор, 2006. 200 с.
42. Рябінчук М. В. Соціальний капітал: структура та зміст. Вісник Національного технічного університету України “Київський політехнічний інститут”. Філософія. Психологія. Педагогіка. 2012. № 2. С. 59-64.
43. Савченко В. Ф. Україна: шлях до економічного зростання через оптимізацію структурних перетворень. Стратегічні пріоритети розвитку промислового сектору економіки: колективна монографія / під ред. І. А. Косач. Ніжин: ФОП Лук’яненко В. В. ТПК “Орхідея”, 2015. С. 7-26.
44. Самодай В. П., Кравченко А. І. Організація ресторанної справи: навч. посіб. Суми: Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2015. 424 с.
45. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Інноваційний потенціал підприємств сфери туризму та індустрії гостинності. Причорноморські економічні студії. 2018. Вип. 31. С. 100-105.
46. Смагін В. Л., Яворська О. Г. Метасоціальна складова капіталів підприємств сфери туризму: людський, соціальний та клієнтський капітали. Вісник КрНУ імені Михайла Остроградського. 2018. Вип. 2 (109). Ч. 1. С. 112- 118.
47. Стойко І. І., Дудкін П. Д. Управління інноваціями (Програма, курс лекцій, практичні заняття, самостійна робота, індивідуальні завдання, тести). Навч.-метод. посібник. Тернопіль, ТНТУ імені Івана Пулюя, 2016. 200 с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/17290
48. Стойко І., Шерстюк Р. Сучасні тренди і перспективи у ресторанній індустрії // Соціально-економічні проблеми і держава. 2023. Вип. 1 (28). С. 66- 78. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2023/23siiuri.pdf.
49. Стойко І. І., Шерстюк Р. П. Управління конкурентоспроможністю (Програма, курс лекцій, практичні заняття, самостійна робота, індивідуальні завдання, термінологічний словник, тести). Навч.-метод. посібник. Тернопіль: ТНТУ, 2021. 156 с. URL: http://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/lib/35675/l/yK%20noci6HHK%202020.pdf
50. Технологія виробництва ресторанної продукції: опорн. консп. лекцій. Уклад.: Пересічний М. І., Пересічна С. М., Антонюк І. Ю. К.: КНТЕУ, 2005. 370 с.
51. Шепеленко О. В., Антонова В. А. Напрямку розвитку ресторанного бізнесу в сучасних соціально-політичних умовах. Менеджер. Вісник Донецького державного ун-ту управління. Донецьк: Дондуу, 2014. № 3 (69). С. 206-211.
52. Шерстюк P., Мельник Л, Стойко І. Підприємства ресторанного господарства в індустрії туризму: проблеми і перспективні рішення / Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: колективна монографія. ФОПШпакВ.Б., 2021. 351 с. С. 307-318.
53. Шерстюк P., Островська Г. Підвищення рівня інтелектуалізації праці персоналу індустрії гостинності в умовах новітньої управлінської парадигми, сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : 36. тез доп. IV Міжнар. науково-практ. конф. (12 жовт. 2023 p., м. Львів), м. Львів, 12 жовт. 2023 р. Львів, 2023. С. 322-326.
54. Шерстюк P., Стойко І., Паляниця В. Організаційна культура управління: адхократія, компетентність і лідерство // Соціально-економічні проблеми і держава. 2022. Вип. 1 (26). С. 37-45. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2022/22srpkil.pdf.
55. Школа І. М. Менеджмент туристичної індустрії: навч. посібник / за ред. проф. І. М. Школи. Чернівці: Книги-ХХІ, 2005. 596 с.
56. Яворська О., Кравченко В., Сільченко О. Регіональний ринок туристичної сфери України в сучасних умовах соціалізації економіки. Сучасні особливості формування і управління інноваційним потенціалом регіонального розвитку туризму та рекреації: зб. тез доповідей міжнар. наук.-практ. конф. Тернопіль: ФОП Паляниця В.А. 2015. С. 244-247.
57. Яворська О. Г. Специфіка функціонування інноваційної туристичної індустрії на регіональному рівні. Регіональна політика: історія, політико- правові засади, архітектура, урбаністика: Мат. міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 2017. Ч. II. С. 291-296.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:241 — готельно-ресторанна справа

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Авторська довідка_Солтис.doc49 kBMicrosoft WordПереглянути/відкрити
Soltys_dyplom.pdf2,13 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора