Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44022
Назва: Проєкт авіаційного ангару в Івано-Франківську з дослідженням поведінки рамно-каркасної системи
Інші назви: Project of an aviation hangar in Ivano-Frankivsk with the investigation of the behavior of the frame-truss system
Автори: Луців, Михайло Васильович
Lutsiv, Mykhailo
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Луців М. В. Проєкт авіаційного ангару в Івано-Франківську з дослідженням поведінки рамно-каркасної системи: кваліфікаційна робота магістра за спеціальністю „192 — будівництво та цивільна інженерія“ / М. В. Луців . — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 65 с.
Дата публікації: 29-гру-2023
Дата внесення: 24-січ-2024
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
УДК: 624
Теми: 192
будівництво та цивільна інженерія
каркас
виробнича будівля
скінченні елементи
frame
industrial building
finite elements
Короткий огляд (реферат): В сучасному будівництві важливо враховувати стрімке технологічне розвиток та постійні зміни в умовах життя сучасного суспільства. Це вимагає не тільки інноваційних технічних рішень, але й гнучкості у плануванні та реалізації будівельних проектів. Зростаючий темп сучасного життя визначає нові стандарти для інфраструктури та промислових споруд. Сучасна людина не може уявити своє життя без швидкого та зручного транспорту, і авіація, зокрема, залишається однією з ключових галузей. За останні роки пасажиропотік значно збільшився, і це підкреслює важливість безперебійної експлуатації літаків. В цьому контексті будівництво сучасних ангарів для технічного обслуговування та ремонту літаків стає пріоритетним завданням. Ангари, оснащені передовим обладнанням та відповідною інфраструктурою, забезпечують не лише місце для ремонтних робіт, але і сприяють мінімізації часу простою літаків, що є важливим для ефективного функціонування авіаперевезень. Ці сучасні ангари стають не тільки технічними будівлями, але й стратегічними елементами авіаційної інфраструктури. Вони сприяють розвитку галузі та підтримці високих стандартів обслуговування, що є важливим для конкурентоспроможності авіаперевізників у сучасному глобальному ринковому середовищі. Ці ангари, оснащені передовим обладнанням, не лише забезпечують місце для технічного обслуговування, але й допомагають у мінімізації часу простою літаків, що є ключовим для ефективності авіаційної галузі. Їхнє будівництво стає не лише відповіддю на потреби сьогодення, але й стратегічним кроком у розвитку авіаційної інфраструктури, сприяючи підтримці високих стандартів обслуговування та конкурентоспроможності на глобальному ринку
In modern construction, it is essential to consider rapid technological development and ongoing changes in the conditions of contemporary society. This requires not only innovative technical solutions but also flexibility in the planning and implementation of construction projects. The increasing pace of modern life sets new standards for infrastructure and industrial structures. A modern person cannot imagine life without fast and convenient transportation, and aviation remains one of the key industries. In recent years, passenger traffic has significantly increased, emphasizing the importance of uninterrupted aircraft operation. In this context, the construction of modern hangars for the technical maintenance and repair of aircraft becomes a prioritized task. Hangars equipped with advanced equipment and corresponding infrastructure provide not only a space for repair work but also contribute to minimizing aircraft downtime, crucial for the effective functioning of air transportation. These modern hangars become not only technical buildings but also strategic elements of aviation infrastructure. They promote the industry's development and support high service standards, essential for the competitiveness of airlines in the modern global market. These hangars, equipped with advanced technology, not only provide a space for technical maintenance but also assist in minimizing aircraft downtime, a key factor in the efficiency of the aviation industry. Their construction is not just a response to present needs but also a strategic step in the development of aviation infrastructure, contributing to the maintenance of high service standards and competitiveness in the global market.
Зміст: вступ 5 розділ 1 архітектурно-будівельний розділ 7 1.1 опис і обґрунтування зовнішнього і внутрішнього вигляду об'єкта капітального будівництва, його просторової, планувальної та функціональної організації 7 1.2 обґрунтування прийнятих об'ємно-просторових та архітектурно-художніх рішень, у тому числі в частині дотримання граничних параметрів дозволеного будівництва об'єкта капітального будівництва 9 1.3 опис рішень з оздоблення приміщень основного, допоміжного, обслуговуючого та технічного призначення 11 1.4 опис та обґрунтування прийнятих рішень і заходів щодо інженерного забезпечення будівлі 12 1.5 опис та обґрунтування прийнятих рішень і заходів щодо забезпечення пожежної безпеки 13 1.6 опис архітектурних рішень, що забезпечують природне освітлення приміщень із постійним перебуванням людей 13 1.7 опис архітектурно-будівельних заходів, що забезпечують захист приміщень від шуму, вібрації та іншого впливу 14 1.8 опис та обґрунтування прийнятих рішень і заходів щодо забезпечення дотримання санітарно-гігієнічних умов 14 розділ 2 розрахунково-конструктивний розділ 15 2.1 опис конструктивної схеми каркаса ангара 15 2.1.1 компонування поперечної рами ангара 15 2.2 навантаження, що діють на каркас 17 2.2.1 постійні навантаження 17 2.2.2 короткочасні навантаження 19 2.2.3 особливі навантаження 28 2.2.4 збір навантажень 28 2.2.5 комбінації завантажень 30 2.3 конструктивний розрахунок 32 2.3.1 проектування відправочних елементів стійки рами 32 2.3.2 проектування бази стійки 37 2.4.3 проектування відправочного елемента ригеля рами 41 розділ 3 фундаменти 49 3.1 вихідні дані 49 3.2 оцінка інженерно-геологічних умов 49 3.2.1 фізико-механічні властивості ґрунтів 49 3.2.2 оцінка інженерно-геологічних умов 53 3.3 вибір варіанта фундаменту 55 розділ 4 науково-дослідний 62 4.1 опис і обґрунтування розглянутих конструкцій 62 4.1.1 варіант 1 - балочна схема 62 4.1.2 варіант 2 - арочна схема 63 4.1.3 варіант 3 - рамна схема 64 4.2 розрахункове поєднання зусиль 66 4.3 остаточний вибір конструктивної системи 66 розділ 5 охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях 67 5.1 охорона праці 67 5.2 безпека в надзвичайних ситуаціях 69 висновки 71 бібліографія 72
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/44022
Власник авторського права: © Луців Михайло Васильович, 2023
Перелік літератури: 1. Ковальчук Я. О. Методичний посібник для виконання кваліфікаційної роботи магістра за спеціальністю 192 “Будівництво та цивільна інженерія” / Я. О. Ковальчук, Г. М. Крамар, О. М. Мещерякова. - Тернопіль : ТНТУ, 2020. – 56 с.
2. ДБН В.2.2-9-2019 Будинки і споруди. Громадські будинки та споруди. Основні положення.
3. ДБН В.1.2-2:2006 Навантаження і впливи К.: Мінбуд України, 2006.
4. ДБН В.1.17-2016 Пожежна безпека об’єктів будівництва. – К.: Держбуд України, 2003.
5. ДБН В.2.1-10-2009 Основи та фундаменти споруд. К.: Мінрегіонбуд України, 2009.
6. ДБН В.2.6-31:2021 Теплова ізоляція будівель та енергоефективність.
7. ДБН В.2.6-98:2009 Бетонні та залізобетонні конструкції. Основні положення К.: Міністерство регіонального розвитку та будівництва України, 2011.
8. ДСТУ Б В.2.1-2-96. Ґрунти. Класифікація. – К.: Державний комітет України у справах містобудування i архітектури, 1995.
9. ДБН А.2.1–1-2008 Інженерні вишукування для будівництва. Основні положення. – К.: Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житловокомунального господарства України, 2008.
10. ДБН В.1.2-2:2006 Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об`єктів. Навантаження і впливи. Норми проектування.
11. Malezhyk, М.P., Pidhurs’kyi, М.І., Rudyak, Y.А., Pidhurs’kyi, І.М. & Voitovych, L.V. (2019) Investigation of the Fracture of an Orthotropic Plate with Circular Hole and Two Edge Cracks Under Pulsed Loading by the Method of Dynamic Photoelasticity. Materials Science, 55(2). P. 254-258. (SCOPUS)
12. Pidgurskyi I. Analysis of stress intensity factors obtained with the fem for surface semielliptical cracks in the zones of structural stress concentrators // Scientific Journal of TNTU. - Ternopil: TNTU, 2018. - Vol. 90. - No 2. - P. 92-104. (Index Copernicus, Google Scholar)
13. Maruschak P., Degradation and cyclic crack resistance of continuous casting machine roll material under operating temperatures / P. Maruschak, D. Baran // Iranian Journal of Science and Technology Transaction B: Engineering. - 2011. - Vol. 35. - M2. - Р. 159-165.
14. O.Kononchuк, V.Iasnii, N. Lutsyk,Prediction of reinforced concrete structures behavior using finite element method,Procedia Structural Integrity,Volume 36,2022,Pages 177-181,ISSN 2452-3216,https://doi.org/10.1016/j.prostr.2022.01.021.(https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2452321622000221Mykhailo Hud, Natalia Chornomaz, Roman Grytseliak, Denys Baran,Study of the joint work of the foundations and the spatial tower under the action of dynamic loads,Procedia Structural Integrity,Volume 36,2022,Pages 87-91, ISSN 2452-3216,https://doi.org/10.1016/j.prostr.2022.01.007.(https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2452321622000075))
15. Розрахунки і проектування спеціальних будівель і споруд: Навчальний посібник/ Фомиця Л.М., Артеменко А.К., Мамін О.М., Височин І.А. // Під редак. Л.М.Фомиці.- К: Урожай.- 1994.
16. Ковальчук Я. Теплоізоляційні будівельні матеріали з місцевих технологічних відходів / Я. Ковальчук, Г. Крамар, Л. Бодрова, І. Коваль, С. Мариненко // Наукові нотатки. - 2019. - Вип. 66. - С. 165-171.
17. Розрахунки і проектування спеціальних будівель і споруд: Навчальний посібник/ Фомиця Л.М., Артеменко А.К., Мамін О.М., Височин І.А. // Під редак. Л.М.Фомиці.- К: Урожай.- 1994.
18. Залізобетонні конструкції. Навчальний посібник / Вахненко П.Ф., Павліков А.М., Горик 0.8., Вахненко В.П.// К: Вища школа, 1999.
19. 3оценко М.Л.,Коваленко В.І.,Хілобок В.Г. Яковлев А.В. Інженерна геологія. Механіка грунтів, основи і фундаменти. -К.:Вища шк.,1992.- 408 с
20. ДСТУ-П OHSAS 18002: 2006 Системи управління безпекою та гігієною праці. Основні принципи виконання вимог (OHSAS 18002:2000, ІDТ).
21. ДБН А.3.2-2-2009 "Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення"
22. ДСТУ 2293–99 Охорона праці. Терміни та визначення основних понять.
23. ДСТУ Б А.3.2-15:2011 Норми освітлення будівельних майданчиків
24. ДСТУ Б В.2.8-43:2011 Огородження інвентарні будівельних майданчиків та ділянок виконання будівельно-монтажних робіт. Технічні умови
25. НПАОП 0.00-6.23–92 Про порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці
26. НПАОП 0.00-4.12–05 Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці.
27. Методичні вказівки для написання розділу дипломного проекту з дисципліни «Охорона праці в галузі» / В. Б. Каспрук. - Тернопіль: ТНТУ, 2017. - 14с
28. Техноекологія та цивільна безпека. Частина «Цивільна безпека». Навчальний посібник / В.С. Стручок, – Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя, 2022. – 150с
29. Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання / В.С.Стручок. — Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. — 156 с.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:192 — будівництво та цивільна інженерія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
AD_Lutsiv.pdfАвторська довідка217,18 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити
KRM_Lutsiv.pdfКваліфікаційна робота2,04 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора