Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43603
Başlık: Стратегічне управління підприємством готельно-ресторанної сфери (на прикладі готелю Тернопіль, ПрАТ «Тернопіль-готель»)
Diğer Başlıklar: Strategic management of an enterprise of hotel and restaurant business (hotel "Ternopil", PJSC "Ternopil-hotel" as a case of study)
Yazarlar: Когут, Роман Романович
Kohut, Roman
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет вул. Руська, 56, м. Тернопіль, 46001, Україна
Bibliographic description (Ukraine): Когут Р. Р. Стратегічне управління підприємством готельно-ресторанної сфери (на прикладі готелю Тернопіль, ПрАТ «Тернопіль-готель») : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „241 — готельно-ресторанна справа“ / Р. Р. Когут. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 73 с.
Yayın Tarihi: Ara-2023
Submitted date: Ara-2023
Date of entry: 16-Oca-2024
Yayıncı: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Country (code): UA
Place of the edition/event: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Supervisor: Андрушків, Богдан Миколайович
Andruchkiv, Bohdan
UDC: 338
Anahtar kelimeler: готельний бізнес
товариство
стратегія
якість
ризик
банкрутство
hotel business
company
strategy
quality
risk
bankruptcy
Page range: 1-73
Özet: Стратегічне управління підприємством готельно-ресторанної сфери (на прикладі готелю Тернопіль, ПрАТ «Тернопіль-готель») Магістерська робота: 73 с., 11 рис., 15 табл., 3 додатки, 32 літературних джерел. Об’єктом дослідження є стратегічне управління підприємства. Предмет дослідження – напрямки удосконалення стратегічного управління товариства. Мета дослідження – дослідити теоретико-методичні засади стратегічного управління готельних підприємств, запропонувати напрямки удосконалення стратегічного управління товариства. Методами дослідження виступають: методи статистичного аналізу, графічний, аналітичний, системного підходу, синтезу, порівняння тощо. У роботі викладено основні напрями удосконалення стратегічного управління товариства, оцінку ризиків можливого банкрутства, як елементу стратегічного розвитку товариства. Розроблено основні напрямки стратегії товариства та вдосконалено управління якістю готельних послуг. Розроблені пропозиції можуть бути впроваджені у практичній діяльності ПрАТ «Тернопіль-готель».
Theme: “Strategic management of an enterprise of hotel and restaurant business (hotel "Ternopil", PJSC "Ternopil-hotel" as a case of study)” Master Degree thesis contains of 73 pages, 11 pictures, 15 tables, 3 additions, 32 literature sources. The Object of Investigation is the strategic management of the enterprise. The Subject of Investigation - directions for improving the company's strategic management. The Aim of the Work is to investigate the theoretical and methodological principles of strategic management of hotel enterprises, to propose directions for improving the strategic management of the company The Methods of Investigation are methods of statistical analysis, graphic, analytical, system approach, synthesis, comparison, etc. The work outlines the main directions for improving the company's strategic management, assessing the risks of possible bankruptcy as an element of the company's strategic development. The main directions of the company's strategy were developed and the quality management of hotel services was improved. The developed proposals can be implemented in the practical activities of PrJSC "Ternopil-hotel".
Content: BCTУП 7 РОЗДІЛ 1. Теоретико-методичні засади стратегічного управління готельних підприємств 9 1.1 Сутність стратегічного управління та надання послуг підприємствами готельного бізнесу 9 1.2 Ключові чинники успіху готельного бізнесу 16 1.3 Особливості маркетингових комунікацій в процесі стратегічного управління готелями 24 РОЗДІЛ 2. Аналізування діяльності ПрАТ «Тернопіль-готель» 32 2.1 Організаційно-економічна характеристика господарської діяльності ПрАТ «Тернопіль-готель» 32 2.2 Дослідження фінансового стану товариства 38 2.3 Аналіз використання комплексу маркетингових комунікацій в процесі стратегічного управління готелем 42 РОЗДІЛ 3. Напрями удосконалення стратегічного управління товариства 45 3.1 Оцінка ризиків можливого банкрутства, як елемент стратегічного розвитку товариства 45 3.2 Розробка основних напрямків стратегії товариства 52 3.3 Вдосконалення управління якістю готельних послуг 61 РОЗДІЛ 4 Охорона праці та безпека в надзвичайних ситуаціях 64 4.1 Процес створення системи протипожежної безпеки в готелях 64 4.2 Техногенно-виробничі небезпеки та засоби захисту від них 65 ВИСНОВКИ 68 БІБЛІОГРАФІЯ 71 ДОДАТКИ 74
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43603
Copyright owner: © Когут Р.Р., 2023
References (Ukraine): 1. Агафонова Л.Г. Туризм, готельний та ресторанний бізнес: Ціноутворення, конкуренція, державне регулювання: навчальний посібник. К.: Знання України, 2012. 360 с.
2. Бойко М.Г. Формування пріоритетних напрямів розвитку підприемств готельного господарства. Вісник Чернігівського інституту туристичного бізнесу. 2017. № 8. С. 203-212.
3. Бурлака О. В. Система збалансованих показників як інструмент підвищення стратегічного потенціалу підприємства. Формування ринкових відносин в Україні. 2016. № 2. С. 45-48.
4. Ведмідь Н. І. Застосування реклами в діяльності туристичних підприємств / Вісник KHTEУ. Київ. 2018. № 3. С. 50-55.
5. Гайдук А. Інтегрований туристичний концерн — сучасна форма туристичного підприємства в умовах глобалізації. Регіональна економіка. 2016. №2. С. 67-70.
6. Гугул О. Я. Роль в’їзного туризму в Україні та методи його стимулювання. Науковий вісник Ужгородського національного університету: серія: Міжнародні економічні 2018. Випуск 22 . С. 47-50.
7. Гуменюк Ю. Мейнстрим міжнародного pyxy факторів виробництва в умовах тектонічних зсувів світової економіки. Журнал европейської економіки. 2018. № 3. 270 с.
8. Економіка туризму: навчальний посібник / О.С. Камушков, В.О. Ткач, С.М. Журавльова, О.В. Шевченко. Дніпропетровськ: «Акцент 1Ч1», 2012. 198 с.
9. Журавльова С.М. Економічна ефективність інвестицій в готельному господарстві. Сталий розвиток економіки №7. 2017. С. 158 —163.
10. Іванова Л.О. Світовий досвід застосування концепції маркетингу та франчайзингових систем у готельному бізнесі. Вісник Хмельницького національного університету. 2018. № 5. С. 120-129.
11. Касьянова Н. В. Управління розвитком туристичного підприємства на основі кумулятивного підходу: концепція, моделі та методи : [монографія] Харків: «ЛІДЕР», 2017. С. 374 -380.
12. Козак Ю. Г. Особливості маркетингових комунікацій в готельній індустрії. Економіка AПK. 2019. № 10. С. 19-21.
13. Марцин Т.О., Бурак Т.В., Ліфіренко О.С. Інноваційний підхід до розвитку готельних мереж. URL: http://surl.li/gtfcp (дата звернення 10 вересня 2023 р.)
14. Мальська М.П. Готельний бізнес: теорія та практика : підручник / М.П. Мальська, І.Г. Пандяк. К.: Центр навчальної літератури, 2012. 470 с.
15. Мальська М.П. Туризм у міжнародному i національному вимірах. Історія i сучасність : монографія. Львів : Видавничий центр ЛНУ імені Івана Франка, 2015. 268 с.
16. Мармуль Л.О. Організаційно-економічний механізм функціонування туристично-рекреаційних підприємств. К.: ННЦ IAE, 2017. 240 с.
17. Мельниченко С.В. Інформаційні технології в туризмі: теорія, методологія практика : монографія. К.: Національний торгово-економічний університет, 2017. 493 с.
18. Мунін Г.Б. Управління сучасним готельним комплексом : навч. посіб. К. : Ліра К, 2018. 520.
19. Нагара М. Концептуалъні засади брендингу у діяльності туристичних підприєств. Економічний часопис Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. 2019. № 3 (19). С.50-56.
20. Організація готельно-ресторанної справи: навчальний посібник за ред. В. Я. Брича.К. : Ліра-К. 2019. 245 с.
21. Андрушків Б.М., Кирич Н.Б., Погайдак О.Б., Гагалюк О.І. Управління якістю туристично-рекреаційного та медичного обслуговування в умовах об’єднаних територіальних громад інформаційно-комунікативними засобами у повоєнний період. Х11 Міжнародна науково-практична конференція: «Актуальні пріоритети сучасної науки, освіти і практики». 29 березня -1 квітня, Париж, Франція. 2021. С.156-164
22. Пилипенко А.А. Стратегічна інтеграція підприємств: механізм управління та моделювання розвитку : монографія. Х.: ІНЖЕК, 2017. 380 с.
23. Послуги туристичні. Засоби розміщення. Терміни i визначення: ДСТУ 4527:2014. К.: Держстандарт України, 2014. 85 с.
24. Про затвердження Порядку встановлення категорій готелям та іншим об’ектам, що призначаються для надання послуг з тимчасового розміщення (проживання) : Постанова Кабінету Міністрів України від 29 липня 2009 року № 803. URL: http://surl.li/ohpat (дата звернення 15 жовтня 2023 р.)
25. Романенко О. О. Модель управління комплексу маркетингових комунікацій підприємств готельного господарства. Економічний вісник Національний гірничий університет. № 1. 2015. Дніпропетровськ : НГУ. С. 115-121.
26. Андрушків Б.М., Кирич Н.Б., Погайдак О.Б. Шляхи удосконалення транспортного сервісу у сфері готельно-ресторанного бізнесу. Review of transport economics and management. Дніпро: Дніпровський національний університет залізничного транспорту ім. ак. В.Лазаряна, 2020. Вип.3(19). С.78–87.
27. Скибінський С. В. Маркетинг готельних послуг. Львів: Видавництво Львівської комерційної академії, 2016. 246 с.
28. Статистичний щорічник України за 2022 рік. Державна служба статистики України. Київ. 2023.
29. Ткаченко Т. Методичні основи розробки системи якості послуг у готельних підприемствах. Вісник KHTEУ. 2018. N 3. С. 61 — 68.
30. Swarbrooke G. Sustainable Tourism Management. Principal Lecturer in Tourism. School of Food and Leisure Management. Sheffield Hallam University / G.Swarbrooke. UK, 2018. 371 р.
31. Микитюк П. П. Управління проектами : навчальний посібник Тернопіль : Економічна думка THEY, 2017. URL: http://surl.li/fumoh (дата звернення 15 листопада 2023 р.)
Content type: Master Thesis
Koleksiyonlarda Görünür:241 — готельно-ресторанна справа

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
dyplom_Kohut R_R_2023.pdf985,85 kBAdobe PDFGöster/Aç
Авторська довідка_Когут.doc43,5 kBMicrosoft WordGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.

Yönetim Araçları