Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43538
Назва: Особливості побудови моделі транспортного потоку для інтелектуальних транспортних систем
Інші назви: Some features of constructing a traffic flow model for intelligent transportation systems
Автори: Іванунь, Віктор Васильович
Ivanun, Viktor Vasyluovych
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Бібліографічний опис: Іванунь В. В. Особливості побудови моделі транспортного потоку для інтелектуальних транспортних систем : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)“ / В. В. Іванунь. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 84 с.
Bibliographic description: Ivanun V.V. Research and improvement of international passenger transportation on the Ternopil-Cologne route: “275 – Transport technologies (on road transport)”/ V.V. Ivanun. − Ternopil: TNTU, 2023. – 84 р.
Дата публікації: гру-2023
Дата подання: гру-2023
Дата внесення: 13-січ-2024
Країна (код): UA
Місце видання, проведення: Тернопіль
Науковий керівник: Гевко, Богдан Романович
Hevko, Bohdan Romanovych
Члени комітету: Сташків, Микола Ярославович
Stashkiv, Mykola Yaroslavovych
Теми: 275
транспортні технології (на автомобільному транспорті)
транспорт
транспортний потік
модель
моделювання
transport
transport flow
model
simulation
Кількість сторінок: 84
Короткий огляд (реферат): Робота присвячена дослідженню макроскопічних моделей транспортного потоку, які враховують передбачення водіїв, реакцію водіїв, вплив маршруту та інші фактори, що впливають на поведінку транспортного потоку. Запропоновано нові моделі та покращили існуючі моделі, щоб забезпечити реалістичну та ефективну характеристику транспортного потоку в перевантажених зонах. Проведено ряд експериментів на прямих та кільцевих дорогах з неактивними вузькими місцями, щоб продемонструвати роботу запропонованих та покращених моделей транспортного потоку. Вони показали, що моделі здатні точно передбачати зміни щільності та швидкості транспортного потоку, уникати нереалістичних коливань та забезпечувати плавний перехід між різними режимами руху. Вони також показали, що їх моделі можуть враховувати вплив поведінки водія та вибору маршруту на транспортний потік та зменшувати час поїздки, забруднення та споживання палива. Моделі транспортного потоку для інтелектуальних транспортних систем є реалістичними, ефективними та практичними. В четвертому розділі розглянуто питання з управління охороною праці, організації роботи з охорони праці на підприємстві, пожежної безпеки на автотранспортних підприємствах, безпеки в надзвичайних ситуаціях.
The work is devoted to the study of macroscopic models of traffic flow, which take into account drivers' predictions, drivers' reactions, the influence of the route and other factors affecting the behavior of traffic flow. New models are proposed and existing models are improved to provide realistic and efficient characterization of traffic flow in congested areas. A number of experiments were conducted on straight and ring roads with inactive bottlenecks to demonstrate the performance of the proposed and improved traffic flow models. They showed that the models are able to accurately predict changes in the density and speed of the traffic flow, avoid unrealistic fluctuations and ensure a smooth transition between different traffic modes. They also showed that their models can take into account the impact of driver behavior and route choices on traffic flow and reduce travel time, pollution and fuel consumption. Traffic flow models for intelligent transport systems are realistic, efficient and practical. In the fourth chapter, the issue of labor protection management, organization of work on labor protection at the enterprise, fire safety at motor vehicle enterprises, safety in emergency situations is considered.
Зміст: ВСТУП 10 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ РОЗДІЛ 12 1.1. Передумови дослідження 12 1.2. Метод декомпозиції Роу 15 1.3. Виправлення ентропії 17 1.4. Модель транспортного потоку на основі передбачення 17 1.4.1. Моделі транспортних потоків 18 1.5. Результати моделювання 21 Висновки до розділу 28 2. АНАЛІТИКО-ДОСЛІДНИЦЬКИЙ РОЗДІЛ 29 2.1. Хвильова модель 29 2.1.1. Типова хвильова модель транспортного потоку 29 2.1.2. Покращена хвильова модель 30 2.1.3. Оцінка ефективності 31 2.1.4. Результати моделювання 33 2.2. Модель транспортного потоку на основі вирівнювання 36 2.2.1. Моделі транспортних потоків 37 2.2.2. Результати моделювання 40 Висновки до розділу 48 3. ПРОЕКТНО-РЕКОМЕНДАЦІЙНИЙ РОЗДІЛ 49 3.1. Модель транспортного потоку на основі реакції водія 49 3.2. Запропонована модель 50 3.3. Результати дослідження 56 Висновки до розділу 63 4. ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ 64 4.1. Органи управління охороною праці 64 4.2. Організація роботи з охорони праці на підприємстві 70 4.3. Пожежна безпека на автотранспортних підприємствах 73 4.4. Безпека в надзвичайних ситуаціях 74 4.5. Дорожній рух і забезпечення його безпеки 76 ВИСНОВКИ 79 ПЕРЕЛІК ПОСИЛАНЬ 81
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43538
Перелік літератури: Ardekani, S., & Herman, R. (1985). A comparison of the quality of traffic in downtown networks of various cities around the world. Traffic Engineering & Control, 26, 574–581.
Ardekani, S., & Herman, R. (1987). Urban network-wide traffic variables and their relations. Transportation Science, 21, 1–16.
Azemsha, S., Kravchenya, I., Vovk, Y., Lyashuk, O., & Vovk, I. (2021). Scheduling technique of route vehicles on duplicating stretches. Zeszyty Naukowe. Transport/Politechnika Śląska, (113).
Berg, P., Mason, A., & Woods, A. (2000). Continuum approach to car-following models. Physical Review E, 61(2), 1056–1066.
Chiquetto, S. (1997). The environmental impacts from the implementation of a pedestrian scheme. Transportation Research Part D, 2, 133–146.
Grantham, P., & Ming-Hei, C. (2007). Route selection for vehicle navigation and control. In Proceedings of the IEEE Conference on Industrial Electronics Society, 2586–2591.
Hoffmann, G., & Janko, J. (1990). Travel times as a basic part of the LISB guidance strategy. In Proceedings of the IEE Conference on Road Traffic Control, 6–10.
Karpenko, O., Horbenko, A., Vovk, Y., & Tson, O. (2017). Research of the structure and trends in the development of the logistics market in Ukraine. Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, 2(2), 57-66.
Kerner, B. S., & Konhuser, P. (1993). Cluster effects in initially homogeneous traffic flow. Physical Review E, 48(4), 2335–2338.
Khudobei, R. V., Bakan, S. A., & Vovk, Y. Y. (2023). Increasing the efficiency of technological support for transport operations. Підвищення надійності і ефективності машин, процесів і систем, 62.
Lighthill, M. J., & Whitham, J. B. (1955). On kinematic waves II: A theory of traffic flow on long crowded roads. Proceedings of the Royal Society A, 229, 317–345.
Savchenko, L., Grygorak, M., Polishchuk, V., Vovk, Y., Lyashuk, O., Vovk, I., & Khudobei, R. (2022). Complex evaluation of the efficiency of urban consolidation centers at the micro level. Zeszyty Naukowe. Transport/Politechnika Śląska, (115).
Savchenko, L., Zhigula, S., Yurchenko, K., Vovk, Y., & Oleksiuk, A. (2021). Combination of different means of parcel deliveries in urban logistics in adverse weather conditions. Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, 6(1), 6-17.
Vovk Y. Resource-efficient intelligent transportation systems as a basis for sustainable development. Overview of initiatives and strategies / Y. Vovk // Journal of Sustainable Development of Transport and Logistics, 2016. – Vol. 1, No. 1. – p. 6-10. (Польща).
Whitham, G. B. (1974). Linear and Nonlinear Waves. New York: Wiley.
Вовк Ю. Аналіз стану транспортної системи України та перспективи її розвитку [Електронний ресурс] / Юрій Вовк // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2015. — Вип. 2 (13). — С. 5-15.
Вовк Ю.Я. Комплексний підхід до вирішення проблем ресурсозбереження виробничих підприємств, сфери послуг та транспорту / Ю.Я. Вовк, О.Л. Ляшук, І.П. Вовк // Матеріали Міжнародної науково-технічної конференції "Транспорт: механічна інженерія, експлуатація, матеріалознавство (ТМІЕТ – 2017)", 21-22 вересня 2017 року, Херсон: ХДМА, 2017. - С. 15-16.
Вовк Ю.Я., Ляшук О.Л., Мосейко Ю.В., Хавтур П.В., Заривенний А.Р. Дорожній рух та його безпека: Програма «нульова смертність на дорогах» // Транспортна безпека: правові та організаційні аспекти: матеріали ХІV Міжнародної науково-практичної конференції (в авторській редакції), (м. Кривий Ріг, 12 листопада 2019 року). Кривий Ріг, 2019. 346 с. – С. 71-74.
Вовк, Ю. Я., & Худобей, Р. В. (2021). Контроль дотримання безпеки перевезень на громадському транспорті в умовах карантинних обмежень з використанням інтелектуальних транспортних систем. Транспортна безпека: правові та організаційні аспекти: матеріали ХVІ Міжнародної науково-практичної конференції (в авторській редакції), (м. Кривий Ріг, 19 листопада 2021 року). Кривий Ріг, 2021. 238 с.
Методичні вказівки до виконання розділу «Охорона праці» дипломної роботи (для студентів спеціальності 275 «Транспортні технології») / Укл.: Вовк Ю.Я., Цьонь О.П., Вовк І.П. – Тернопіль: ТНТУ, 2018. – 28 с.
Стручок В.С. Безпека в надзвичайних ситуаціях. Методичний посібник для здобувачів освітнього ступеня «магістр» всіх спеціальностей денної та заочної (дистанційної) форм навчання / В.С.Стручок. — Тернопіль: ФОП Паляниця В. А., 2022. – 156 с.
Тип вмісту: Master Thesis
Розташовується у зібраннях:275 — транспортні технології (на автомобільному транспорті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ivanun_VV_KRM.pdf1,6 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
!Авторська довідка Іванунь.pdf232,85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора