Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43504
Título: Удосконалення паливної системи дизельних двигунів внутрішнього згоряння з дослідженням умов роботи в холодну пору року
Outros títulos: Improvement of the fuel system of internal combustion diesel engines with the study of operating conditions during the cold season
Autor: Фльонц, Ігор Володимирович
Flonts, Ihor
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Bibliographic description (Ukraine): Фльонц І. В. Удосконалення паливної системи дизельних двигунів внутрішнього згоряння з дослідженням умов роботи в холодну пору року : кваліфікаційна робота на здобуття освітнього ступеня магістр за спеціальністю „274 — автомобільний транспорт“ / І. В. Фльонц. — Тернопіль: ТНТУ, 2023. — 76 с.
Bibliographic description (International): Flonts I. Improvement of the fuel system of internal combustion diesel engines with the study of operating conditions during the cold season.: master's thesis in specialty „274 – Automobile Transport“ / I. Flonts − Ternopil: TNTU, 2023. - 76 р.
Data: Dez-2023
Submitted date: Dez-2023
Date of entry: 13-Jan-2024
Editora: ТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Україна
Country (code): UA
Place of the edition/event: ТНТУ, ФМТ, кафедра автомобілів, Тернопіль, Україна
Supervisor: Гевко, Іван Богданович
Committee members: Окіпний, Ігор Богданович
UDC: 629.33
Palavras-chave: 274
автомобільний транспорт
дизельне пальне
diesel fuel
паливна система
fuel system
підігрів пального
fuel heating
індукційний нагрівач
induction heater
Page range: 76
Resumo: В кваліфікаційній роботі проведено удосконалення паливної системи дизельних двигунів внутрішнього згоряння з дослідженням умов роботи в холодну пору року.
In the qualification work, the improvement of the fuel system of internal combustion diesel engines was carried out with the study of working conditions in the cold season.
Content: ВСТУП. 1 ЗАГАЛЬНО-ТЕХНІЧНИЙ РОЗДІЛ. 1.1 Особливості роботи паливної апаратури дизеля за низьких температур. 1.2. Технічні рішення, що полегшують циркуляцію та запалювання палива. 1.3. Огляд пристроїв, що сприяють запуску двигунів при низьких температурах. 1.4. Обґрунтування необхідності використання технічних засобів для полегшення запуску двигунів. 1.5 Висновки до розділу. 2 ТЕХНОЛОГІЧНИЙ РОЗДІЛ. Теоретичні дослідження технологічних параметрів роботи паливної системи дизельних двигунів. 2.1. Визначення меж працездатності паливної системи за низьких температур. 2.2. Витрати теплової енергії на плавлення кристалів дизельних вуглеводнів. 2.3. Розрахунок тепла на плавлення кристалів. 2.4. Розрахунок часу нагріву паливного фільтру. 2.5. Висновки за розділом. 3 КОНСТРУКТОРСЬКИЙ РОЗДІЛ.4 3.1. Патентний пошук. 3.2. Обґрунтування вибору запропонованої конструкторської розробки. 3.3. Будова модуля індукційного нагріву системи підігріву пального дизельних двигунів.40 3.4. Принцип роботи модуля індукційного нагріву системи підігріву пального дизельних двигунів. 3.5. Висновки по розділу. 4 НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ РОЗДІЛ. 4.1 Результати моделювання процесу нагріву паливної суміші у фільтрі дизельного палива у програмі SOLIDWORKS Flow Simulation. 4.1.1 Процес комп’ютерного моделювання. 4.1.2. Результати комп’ютерного моделювання процесу нагріву паливної суміші у фільтрі дизельного палива. 4.2 Результати лабораторних досліджень процесу нагріву паливної суміші у фільтрі дизельного палива. 4.3 Висновки по розділу. 5 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА БЕЗПЕКА В НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ. 5.1 Мікроклімат виробничих приміщень.3 5.1.1 Визначення параметрів мікроклімату. 5.1.2 Вплив параметрів мікроклімату на самопочуття людини. 5.1.3 Нормування параметрів мікроклімату. 5.2. Заходи безпеки при технічних обслуговуваннях і ремонті автомобілів. 5.3. Заходи безпеки при роботі з нафтопродуктами.3 5.4. Техніка безпеки під час використання системи підігріву дизельного пального. 5.5. Висновки по розділу. ЗАГАЛЬНІ ВИСНОВКИ. БІБЛІОГРАФІЯ.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/43504
Copyright owner: Фльонц Ігор Володимирович, 2023
References (Ukraine): 1. Сітовський О.П. Деркач В.Л. Визначення впливу передпускового пі- дігріву на характеристику роботи двигуна з підвищеними обертами холостого ходу. Наукові нотатки. ЛНТУ, 2014. Вип. 44. С. 282–285.
2. Сітовський О.Ф. Дослідження паливної економічності автомобіля при пуску холодного двигуна і його прогріві під час руху автомобіля. Наукові нотатки. ЛНТУ, 2011. Вип. 35. С. 166–170.
3. Шипунов М.В. Аналіз способів запуску автомобільних дизельних двигунів внутрішнього згоряння в умовах низьких температур. Зб. наук. праць (галузеве машинобудування, будівництво) Полтава : ПолтНТУ, 2013. Вип. 1 (36). т. 2. С. 156–165.
4. Olmeda P et al. Experimental investigation on RCCI heat transfer in a light-duty diesel engine with different fuels: Comparison versus conventional diesel combustion. Applied Thermal Engineering. 2018;114:424-436. DOI: 10.1016/j.applthermaleng.2018.08.082
5. DelVescovo DA, Kokjohn SL, Reitz RD. A methodology for studying the relationship between heat release profile and fuel stratification in advanced compression ignition engines. Frontiers in Mechanical Engineering. 2020;6:424-436. ISSN: 2297-3079. DOI: 10.3389/fmech.2020.000283.
6. Antonio García JB, Vicente Boronat JM. An investigation on the particulate number and size distributions over the whole engine map from an optimized combustion strategy combining RCCI and dual-fuel diesel-gasoline. Energy Conversion and Management. 2017;140:98-108. DOI: 10.1016/j.enconman.2017.02.0734.
7. Kesieme U, Pazouki K, Murphy A, Chrysanthou A. Biofuel as alternative shipping fuel: Technological, environmental and economic assessment. Sustainable Energy & Fuels. 2019. DOI: 10.1039/C8SE00466H5.
8. Elkelawy M et al. A comprehensive review on the effects of diesel/biofuel blends with nanofluid additives on compression ignition engine by response surface methodology. Energy Conversion and Management. 2022;X14:100177. ISSN: 2590- 1745. DOI: 10.1016/j.ecmx.2021.100177. Available from: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S25901745210010216.
9. Reşitoğlu IA et al. In: Viskup R, editor. Diesel and Gasoline Engines. Intechopen; 2020. DOI: 10.5772/intechopen.75259
10. Li J et al. A review on combustion characteristics of ammonia as a carbon-free fuel. Frontiers in Energy Research. 2021;9. ISSN: 2296-598X. DOI: 10.3389/fenrg.2021.760356. Available from: https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fenrg.2021.7603568.
11. Lynch P, Tao M, Yang Q, Zhao P. Auto-ignition and reaction front dynamics in mixtures with temperature and concentration stratification. Sec. Engine and Automotive Engineering. 6, 2020. DOI: 10.3389/fmech.2020.00068
12. García A, Monsalve-Serrano J, Villalta RLSD. Performance of a conventional diesel aftertreatment system used in a medium-duty multi-cylinder dual-mode dual- fuel engine. Energy Conversion and Management. 2019;184:327-337. DOI: 10.1016/j.enconman.2019.01.069
13. Vasudev A et al. Thermo-kinetic multi-zone modelling of low temperature combustion engines. Progress in Energy and Combustion Science. 2022;91:100998. ISSN: 0360-1285. DOI: 10.1016/j.pecs.2022.100998. Available from: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0360128522000077
14. Лук’янченко О.Ю., Лук’янченко Ю.О. Системний аналіз факторів впливу на успіх пуску двигунів внутрішнього згоряння в умовах низьких те- мператур. Новітні шляхи створення, експлуатації, ремонту і сервісу автомобі- лів. Миколаїв: ТОВ «МІПРО», 2018. С.38 – 40.
15. Zöldy M (2019) Investigation of correlation between Diesel fuel cold operability and standardized cold flow properties. Periodica Polytech Transp Eng
16. Морозов В.П., Хитров А.В. Вплив режимів пуску та прогрівання на роботу дизелів. Світлотехніка та теплоенергетика. 2011. №4. С. 72–74.
17. Y. Kassem, Berk Aktuğ, Effects of storage period on kinematic viscosity and density of biodiesel and its blends with ultra-low-sulfur diesel fuel at constant storage temperature.URL: https://www.semanticscholar.org/paper/Effects-of-storage-period- on-kinematic-viscosity-of-Kassem- Aktu%C4%9F/7d717740f2fc5e479b9ba2f9105d3e2d4c1aed4c
8. ДСТУ 7688:2015 Паливо дизельне Євро. Технічні умови
19. Підігрів паливного фільтра бандаж 85-100мм ДК арт. DK-85100 URL: https://prom.ua/ua/p1557349576-podogrev-toplivnogo-filtra.html
20. Проточний нагрівач дизельного палива ЕПТ 150С. URL: https://prom.ua/ua/p1601715809-protochnyj-podogrevatel-dizelnogo.html
21. Підігрівач дизельного палива ЭПДТ-150-04 URL: https://prom.ua/ua/p1601716050-podogrevatel-dizelnogo-topliva.html
22. Свічка розжарення Nissan Patrol 2,8 TD NGK CZ51 URL: https://prom.ua/ua/p1635423114-svecha-nakala-nissan.html
23. Електрофакельний підігрівач ЕФП-8101500 URL: https://prom.ua/ua/p176026581-elektrofakelnyj-podogrevatel-efp.html
24. Волков В.П., Грицук І.В., Гутаревич Ю.Ф., Александров В.Д. Системи прогріву двигунів внутрішнього згорання: основи функціонування. Харків: ЛАНДОН-ХХІ, 2015. 314 с.
25. Підігрівач рідини для передпускового обігріву двигуна Cummins ISF 2.8 URL: https://prom.ua/ua/p1599733089-podogrevatel-zhidkosti-ohlazhdayuschej.html
26. Pavol Daučík, Jozef Višňovský, Jozef Ambro, Elena Hájeková. Temperature Dependence of the Viscosity of Hydrocarbon Fractions, Acta Chimica Slovaca, Vol.1, No. 1, 2008, 43 – 57
27. Пат. 152974, МПК (2023.01) F02N 19/04 (2010.01) F01B 27/00. Підігрівник палива дизельного двигуна внутрішнього згоряння.№ u 2022 04024, заяв. 26.10.2022; опубл. 03.05.2023, Бюл.№ 18.
28. Пат. 119695, МПК (2017.01) F01B 27/00, F02N 7/00. Пристрій для полегшеного запуску холодних дизельних двигунів. № u 201701178, заяв. 09.02.2017; 10.10.2017, Бюл.№ 19
29. Пат. 133207, МПК F02N 19/04 (2010.01). Передпусковий підігрівач дизельного пального автомобільної техніки. № u 201810659, заяв. 29.10.2018; 25.03.2019, Бюл.№ 6.
30. Пат. 85290, МПК F04D 29/54 (2006.01). Передпусковий підігрівач дизельного пального автомобільної техніки. № u 2013 07776, заяв. 19.06.2013; 11.11.2013, Бюл.№ 21.
31. № 152799, модель МПК (2006) F01B 27/00, F02N 7/00. Система підігріву біодизельного пального Подане 19.09.2022 р. Опубліковане 12.04.2023 р, бюлетень. № 15.
32. Фльонц І.В. Стенд для дослідження роботи паливної системи двз в умовах низьких температур, «Сталий розвиток аграрної сфери: інженерно-економічне забезпечення», матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції. Запоріжжя: ФО-П Однорог Т.В., 2023. С. 252-254.
33. Фльонц І.В. результати досліджень дослідження роботи паливної системи двз в умовах низьких температур. Проблеми та перспективи розвитку науки, освіти та технологій в Україні та світі: зб. наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Бережани, 15 листопада 2023 р.). Бережани: ВСП «Бережанський фаховий коледж НУБіП України», 2022. 500 с.
34. Таблиця визначення густини нафтопродуктів від зміни температури URL: https://tdhim.ru/wp-content/uploads/2011/12/opred_plotnosti-oil.jpg.
Content type: Master Thesis
Aparece nas colecções:274 — автомобільний транспорт

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Авторс_ка_довiдка_Фльонц Ігор Володимирович.doc41,5 kBMicrosoft WordVer/Abrir
Фльонц І.В. _2.pdf2,29 MBAdobe PDFVer/Abrir


Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.

Ferramentas administrativas